Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 12.9.2021 8:52


Pepa z Vinohrad
Uživatel
Příspěvky: 38
Registrován: 28.4.2020 11:42

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa z Vinohrad » 09.9.2021 23:59

von Špilberk píše:
31.8.2021 17:53
Nechápu. Leda, že by už nebyla TT na středovém pásu, ale tam, kde dnes jezdí auta od Želvy k Ohradě. 8-) Ale nějak si to neumím představit, jen mi teď bude hlodat v hlavě obava z nějakého IPRpaskvilu. [-o<
Vypadá to, že máš bohužel pravdu. Bude to ale hodně zajímavé. Jako, neumím si představit tramvaje jinde než ve středovém pásu. To zase na Magoši hulí pořádný matroš.

MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MPL » 01.9.2021 0:24

A proč by taky měla vést TT středem, když se ty byty budou prodávat lidem, kteří MHD nejezdí, že? =P~

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 31.8.2021 21:38

On to novinář totálně pomotal...Developer hodil městu na hlavu tramvaj středem NNŽ, ale pojede hezky okolo, aby se všichni museli důkladně projít.... Bohužel náš radní z toho ještě udělal výhodu a vlastně to oslavuje....

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 31.8.2021 17:53

Nechápu. Leda, že by už nebyla TT na středovém pásu, ale tam, kde dnes jezdí auta od Želvy k Ohradě. 8-) Ale nějak si to neumím představit, jen mi teď bude hlodat v hlavě obava z nějakého IPRpaskvilu. [-o<

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 31.8.2021 17:33

S TT v Jana Želivského se někdy bude nějak "hýbat".
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... amvaj.html

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 30.8.2021 18:54

Dovolím si reakci v cyklovlákně Z:arrow:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 30.8.2021 18:06

Jo, jenže má cenu kvůli pár cvokům do toho cpát peníze a složitě předělávat? Kdyby tam jezdili nějaký davy, tak neřeknu, jenže cyklodoprava v Praze díky její morfologii nikdy rozšířená nebyla a ani nebude. Bez ohledu na přání nějakých cvoků.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 544
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 30.8.2021 11:25

Ono kdyby v rámci liniové stavby za miliardy vznikl nějaký samostatný chráněný podjezd trati a Jižní spojky, tak by ti "cyklo blázni" tudy vůbec nemuseli. Jenže na výběr pro trasu Zahradní město <-> sever je buď V Korytech nebo Průběžná. A cyklo friendly není ani jedna, a to se obě přestavovaly.

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KarlosK » 30.8.2021 11:15

ono trochu otrávení jízdy cyklo bláznům není od věci.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 544
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 30.8.2021 9:42

Ten podjezd Zahradní Město je celkem zklamání. "Super" přestup na vlak, kdy se za deště suchou nohou z tramvaje nedostanete (přechody na začátku a konci zastávek nejsou pod mostem). Pruh pro auta směr Skalka má 3,75 m, takže se tam nedá doplnit cyklopruh (bylo by potřeba 4,00 m). Takže ve stoupání budou cyklisté pěkně brzdit auta. Zahradní město zůstává z hlediska cyklodopravy dokonale odříznuté železnicí i Jižní spojkou, a to i od plánované cyklopromenády v trase původní trati. Původně plánované zálivy autobusových zastávek nejsou, a to se mohly využít aspoň jako K+R, které chybí. Je to takové... nedotažené.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 27.8.2021 18:46

Ještě by to chtělo zastávky a příslušenství :lol: A nemá se ještě kousek vody/plynu kopat ve Škrétově?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 27.8.2021 18:10

To by mne zajímalo, co se bude dělat na Pavláku ten další měsíc... Vypadá, že stačí jen zabetonovat, položit asfalt a vyjet....

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 27.8.2021 9:53

Pavlák...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

fanoušek
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 14.10.2008 21:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od fanoušek » 24.8.2021 12:24

To se jen poskládá a na několika místech se to vruty přišroubuje do asfaltu a pak se to už jen vyplní.

Odpovědět