Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.9.2018 15:59

Černokostelecká...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 16.9.2018 2:33

Karosák píše:Buďme rádi, alespoň za něco lepšího, než vaření a vpz.
No, nevím. Mění se to akorát proto, protože vařit už to nejde. :D A co se týče VPZ? Půl roku, max rok a jsou tam zas. 8-) No, vím že jsem idealista, ale snad tenhle nedobrý přístup města k vlastnímu podniku volby změní.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 15.9.2018 20:35

Buďme rádi, alespoň za něco lepšího, než vaření a vpz. Snad v další sezóně....
Ad ÚDDP - také mě napadlo, že by to nějak manipulačně šlo, například i otočením přes smyčku ČKS a zpětně, kdyby se zrovna rozebíralo něco v daném směru.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 15.9.2018 19:33

Hmm, koukám pouhá výměna železa. To to zas moc dlouho nevydrží.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.9.2018 14:53

Masaryčka...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 15.9.2018 11:49

Bude možný manipulační provoz 18:00 - 7:00, o víkendu do 8:00 a dále po dohodě i jindy.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 15.9.2018 10:32

http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/cerno ... -tramvaji/

Zajímalo by mě, jak se zachová provoz UDDP? Kde bydlí Hloubětín a Žižkov? Přes víkend bych to pochopil, ale týden?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 13.9.2018 8:30

mart337 píše:No ještě mne napadlo - co takhle z Libeňáku udělat pouze most - zónu pro pěší a cyklisty. Vždyť auta a tram by se mohly zakopat pod řeku, jako metro a Pražský okruh, ne?
Jsi možná docela blízko. Na chystaném Rohanském mostě má podle posledních zpráv jezdit i tramvaj, i když to v metropolitním plánu ještě není. Tak je docela možné, že z Libeňského mostu udělají nefunkčního kripla památkově chráněnou pěší zónu a veškerý provoz přesunou na nový most.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 12.9.2018 23:22

No ještě mne napadlo - co takhle z Libeňáku udělat pouze most - zónu pro pěší a cyklisty. Vždyť auta a tram by se mohly zakopat pod řeku, jako metro a Pražský okruh, ne?
Stejně se dále za mostem počítá s tunelem pod Palmovkou, tak proč to neprotáhnout až do Holešovic. =D> #-o =D> #-o =D> #-o :devilsmokin :devilsmokin :devilsmokin

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.9.2018 21:04

mart337: Souhlas. ;-).

Stejně je to fantasmagorie... Protože i po volbách budou snahy resp hádky most pouze "opravit" což při jeho stavu se rovná stejně stavba nového a nebo stavbu nového šiřšího...

Vzhledem k tomu jak vypadají průzkumy to spíš vidím na řešení "Zákaz vjezdu" než nějakou akci...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 12.9.2018 19:13

9001 píše:mart337: V Ostravě u ČEZ Arény v tom domě normálně lidi žijí ne? :twisted: V D je taky několik domů s provozem tram
Pardon, v Ostravě jsem nebyl. Nevím který dům je myšlen, zřejmě asi ten na Sportovní, pod kterým trať podjíždí - něco alá naše Karlovy Lázně, či Malostranská splítka.
Ten most je ale něco úplně jiného. Zatímco u těchto domů lze podle mne jakž takž oddělit základy domu a tratě, neb trať je vedena mezi sloupy rámu domu, tak ten most je želbet. rám včetně tratě a na něm je postaven ten dům - na stejných základech. Bude tedy asi dost náročné ho pořádně odizolovat, aby se chvění a zvuky nepřenášely do vrchní stavby. Možná, že dnes už něco alá japonsko proti chvění při otřesech zemětřesení existuje, co by dovedlo tyto konstrukce dostatečně oddělit. To nevím a neumím. A otazník je co to bude stát. Ale co jsem zatím vždy někde viděl, tak to má vždy oddělené konstrukce.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.9.2018 16:43

mart337: V Ostravě u ČEZ Arény v tom domě normálně lidi žijí ne? :twisted: V D je taky několik domů s provozem tram

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vlakoň » 12.9.2018 14:53

Pawel: Líp bych to nenapsal. Ta vydlážděná poušť před křižovatkou Želivského aspoň půjde použít jako "chodník". Při využití poloviny SSZ přes Vinohradskou člověk snadněji dojde k zastávce. Malé asi ilegální usnadnění pohodlného a rychlého přestupu :) Chodilo se tam tak dřív a bude zas...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 12.9.2018 14:26

kasme: diky za report z vinohradske.
krom evidentnich nedostatku co do kvality svatebnich praci by me zajimalo, proc nebyly presunuty cekarny ve smeru flora z chodniku na zastavku a k cemu je ta obri vydlazdena plocha v predpoli krizovatky zelivskeho. take citybloky nejsou zadna vyhra, stejne jako vysrafovana vozovka pred zastavkou ols. hrb. smer flora. je smutne, jak si s temihle plochami neumime v praze poradit - byt to treba v nemecku, uz tam jsou stromy, kere, travnik apod.
smutne je take, ze zastavka DPP v roce 2018 v jednom z nejbohatsich regionu EU obsahuje jen nastupni plochu, oznacnik a zabradli. kde jsou cekarny, stromy, infopanely....? neni treba jezdit se inspirovat jen na zapad, treba i v polsku to umi pekne.
jinak jsem samozrejme rad za nove koleje, zatravneni (i kdyz: neco suchomilneho by mozna bylo lepsi) a bezbarierove zastavky s dlazdenim.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 12.9.2018 12:52

mart337 píše:na tom návrhu bydlení na novém Libeňském mostě. Jak by se tem bydlelo, když by tam jezdily tramvaje? Podařilo by se to dostatečně zvukově odizolovat? Toho bych se docela bál.
Jak by? Normálně by se tam nastěhovali lidi a začali psát stížnosti a petice za zrušení těch zlých hlučných tramvají. A když se to povedlo u vozovny Kobylisy, v Libni, v Bělehradský a mnohde jinde, tak i tady by to určitě mělo velkou šanci na úspěch. :twisted:

Odpovědět