Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Černokostelecká...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No, nevím. Mění se to akorát proto, protože vařit už to nejde. A co se týče VPZ? Půl roku, max rok a jsou tam zas. No, vím že jsem idealista, ale snad tenhle nedobrý přístup města k vlastnímu podniku volby změní.Karosák píše:Buďme rádi, alespoň za něco lepšího, než vaření a vpz.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Buďme rádi, alespoň za něco lepšího, než vaření a vpz. Snad v další sezóně....
Ad ÚDDP - také mě napadlo, že by to nějak manipulačně šlo, například i otočením přes smyčku ČKS a zpětně, kdyby se zrovna rozebíralo něco v daném směru.
Ad ÚDDP - také mě napadlo, že by to nějak manipulačně šlo, například i otočením přes smyčku ČKS a zpětně, kdyby se zrovna rozebíralo něco v daném směru.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hmm, koukám pouhá výměna železa. To to zas moc dlouho nevydrží.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Masaryčka...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bude možný manipulační provoz 18:00 - 7:00, o víkendu do 8:00 a dále po dohodě i jindy.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/cerno ... -tramvaji/
Zajímalo by mě, jak se zachová provoz UDDP? Kde bydlí Hloubětín a Žižkov? Přes víkend bych to pochopil, ale týden?
Zajímalo by mě, jak se zachová provoz UDDP? Kde bydlí Hloubětín a Žižkov? Přes víkend bych to pochopil, ale týden?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jsi možná docela blízko. Na chystaném Rohanském mostě má podle posledních zpráv jezdit i tramvaj, i když to v metropolitním plánu ještě není. Tak je docela možné, že z Libeňského mostu udělají nefunkčního kripla památkově chráněnou pěší zónu a veškerý provoz přesunou na nový most.mart337 píše:No ještě mne napadlo - co takhle z Libeňáku udělat pouze most - zónu pro pěší a cyklisty. Vždyť auta a tram by se mohly zakopat pod řeku, jako metro a Pražský okruh, ne?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No ještě mne napadlo - co takhle z Libeňáku udělat pouze most - zónu pro pěší a cyklisty. Vždyť auta a tram by se mohly zakopat pod řeku, jako metro a Pražský okruh, ne?
Stejně se dále za mostem počítá s tunelem pod Palmovkou, tak proč to neprotáhnout až do Holešovic.
Stejně se dále za mostem počítá s tunelem pod Palmovkou, tak proč to neprotáhnout až do Holešovic.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
mart337: Souhlas. .
Stejně je to fantasmagorie... Protože i po volbách budou snahy resp hádky most pouze "opravit" což při jeho stavu se rovná stejně stavba nového a nebo stavbu nového šiřšího...
Vzhledem k tomu jak vypadají průzkumy to spíš vidím na řešení "Zákaz vjezdu" než nějakou akci...
Stejně je to fantasmagorie... Protože i po volbách budou snahy resp hádky most pouze "opravit" což při jeho stavu se rovná stejně stavba nového a nebo stavbu nového šiřšího...
Vzhledem k tomu jak vypadají průzkumy to spíš vidím na řešení "Zákaz vjezdu" než nějakou akci...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pardon, v Ostravě jsem nebyl. Nevím který dům je myšlen, zřejmě asi ten na Sportovní, pod kterým trať podjíždí - něco alá naše Karlovy Lázně, či Malostranská splítka.9001 píše:mart337: V Ostravě u ČEZ Arény v tom domě normálně lidi žijí ne? V D je taky několik domů s provozem tram
Ten most je ale něco úplně jiného. Zatímco u těchto domů lze podle mne jakž takž oddělit základy domu a tratě, neb trať je vedena mezi sloupy rámu domu, tak ten most je želbet. rám včetně tratě a na něm je postaven ten dům - na stejných základech. Bude tedy asi dost náročné ho pořádně odizolovat, aby se chvění a zvuky nepřenášely do vrchní stavby. Možná, že dnes už něco alá japonsko proti chvění při otřesech zemětřesení existuje, co by dovedlo tyto konstrukce dostatečně oddělit. To nevím a neumím. A otazník je co to bude stát. Ale co jsem zatím vždy někde viděl, tak to má vždy oddělené konstrukce.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
mart337: V Ostravě u ČEZ Arény v tom domě normálně lidi žijí ne? V D je taky několik domů s provozem tram
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pawel: Líp bych to nenapsal. Ta vydlážděná poušť před křižovatkou Želivského aspoň půjde použít jako "chodník". Při využití poloviny SSZ přes Vinohradskou člověk snadněji dojde k zastávce. Malé asi ilegální usnadnění pohodlného a rychlého přestupu Chodilo se tam tak dřív a bude zas...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
kasme: diky za report z vinohradske.
krom evidentnich nedostatku co do kvality svatebnich praci by me zajimalo, proc nebyly presunuty cekarny ve smeru flora z chodniku na zastavku a k cemu je ta obri vydlazdena plocha v predpoli krizovatky zelivskeho. take citybloky nejsou zadna vyhra, stejne jako vysrafovana vozovka pred zastavkou ols. hrb. smer flora. je smutne, jak si s temihle plochami neumime v praze poradit - byt to treba v nemecku, uz tam jsou stromy, kere, travnik apod.
smutne je take, ze zastavka DPP v roce 2018 v jednom z nejbohatsich regionu EU obsahuje jen nastupni plochu, oznacnik a zabradli. kde jsou cekarny, stromy, infopanely....? neni treba jezdit se inspirovat jen na zapad, treba i v polsku to umi pekne.
jinak jsem samozrejme rad za nove koleje, zatravneni (i kdyz: neco suchomilneho by mozna bylo lepsi) a bezbarierove zastavky s dlazdenim.
krom evidentnich nedostatku co do kvality svatebnich praci by me zajimalo, proc nebyly presunuty cekarny ve smeru flora z chodniku na zastavku a k cemu je ta obri vydlazdena plocha v predpoli krizovatky zelivskeho. take citybloky nejsou zadna vyhra, stejne jako vysrafovana vozovka pred zastavkou ols. hrb. smer flora. je smutne, jak si s temihle plochami neumime v praze poradit - byt to treba v nemecku, uz tam jsou stromy, kere, travnik apod.
smutne je take, ze zastavka DPP v roce 2018 v jednom z nejbohatsich regionu EU obsahuje jen nastupni plochu, oznacnik a zabradli. kde jsou cekarny, stromy, infopanely....? neni treba jezdit se inspirovat jen na zapad, treba i v polsku to umi pekne.
jinak jsem samozrejme rad za nove koleje, zatravneni (i kdyz: neco suchomilneho by mozna bylo lepsi) a bezbarierove zastavky s dlazdenim.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak by? Normálně by se tam nastěhovali lidi a začali psát stížnosti a petice za zrušení těch zlých hlučných tramvají. A když se to povedlo u vozovny Kobylisy, v Libni, v Bělehradský a mnohde jinde, tak i tady by to určitě mělo velkou šanci na úspěch.mart337 píše:na tom návrhu bydlení na novém Libeňském mostě. Jak by se tem bydlelo, když by tam jezdily tramvaje? Podařilo by se to dostatečně zvukově odizolovat? Toho bych se docela bál.