Ale ne, to jsou ještě ty původní. Ještě je nevytrhali.mart337 píše:že se repanelizoval kus ulice u Balabenky. ???
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No tenhle konec mostu tu repanelizaci potřeboval jak sůl. Vždyť se tam už ani těch omezenejch 30 nedalo jet. Ale docela mne překvapilo, že se repanelizoval kus ulice u Balabenky. ???
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak se repanelizuje něco jiného, než jsem čekal, ale nevadí.
další foto
další foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Elwap: Ano esíčko před balabenkou bylo vždy a myslím si že to objíždění je kvůli těm kolonám co tam minulý týden vznikaly, za každou tramkou se stojí a tak se stálo v koloně až ke švábkám. Když je možnost tram object mohlo by to pomoci s těma kolonama aspoň trochu,stejnak to tam někteří střelci posílali...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Červenobílá je součást dopravního značení překážky. Na to by se asi manuál vztahovat neměl, pokud to zároveň plní tuto dopravní funkci.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak to jsem zvědav co se tam vyklube.
Jinak: Jak to, že sloupy jsou černé, ale zábradlí stále červenobílé? Na jedno manuál platí a na druhé už ne?
Co je to kolejové esíčko před vjezdem na Balabenku od Palmovky, to tam bylo?
Proč je v Sokolovské v tom jinak manipulačním úseku značkou povoleno objíždět tramvaj zleva???
Jinak: Jak to, že sloupy jsou černé, ale zábradlí stále červenobílé? Na jedno manuál platí a na druhé už ne?
Co je to kolejové esíčko před vjezdem na Balabenku od Palmovky, to tam bylo?
Proč je v Sokolovské v tom jinak manipulačním úseku značkou povoleno objíždět tramvaj zleva???
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud si pamatuju, tak to začalo Mazánkovo-Kolibříkovou dohodou. Z toho nic dobrého nebude.9001 píše:Ovšem pokud by to dopadlo jako Anděl, tak by to nemuselo být úplně špatné
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ovšem pokud by to dopadlo jako Anděl, tak by to nemuselo být úplně špatnéBobik píše:Ale samozřejmě, že "počítá". Nějakej develotr už to tam má dlouho vyhlídnutý (autobusák).
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jasně. Jako první krok by se měla zrušit ta budka
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale samozřejmě, že "počítá". Nějakej develotr už to tam má dlouho vyhlídnutý (autobusák).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Počítá se na Palmovce s nějakým celkovým urbanistickým řešením? Ta oblast je nepřehledná, rozkouskovaná, hnusná, a přitom by měla potenciál vypadat aspoň trochu jako náměstí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Žertvy ve středu:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Snad se můžou v HL dělat přípravné práce, ne? Třeba přesun měnírny.
(aby to mezitím nespadlo...)
(aby to mezitím nespadlo...)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No jo no. Není to poprvé a asi ani naposled, co se info ze školení a info z jiných zdrojů diametrálně liší. Takže si zase jen můžeme počkat, jak to vlastně bude. Kdyby neříkali nic, tak by to snad bylo lepší.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 21.4.2017 11:09, celkem upraveno 1 x.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, jak píše demon, podle infa z března, které jsem četl by měla reko Žižkova začít už v květnu, pak komplet celé reko Strašnic, průběžně mezi tím vybudování odstavné plochy v UD a pak přijde na řadu Hloubětín.demon píše:Nelze dělat Hloubětín bez vybudování deponace. Co jsem napsal je schválený harmonogram, netvrdim že se nemůže změnit, ale zatím platí.
Žižkov se soutěží/je vysoutěžen.