Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
HOnzula
Uživatel
Příspěvky: 194
Registrován: 23.9.2010 16:53

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od HOnzula » 19.8.2014 20:52

máte někdo detaily? Podle palubovky tuším pomeranč... http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14081933156

aaano pomeranč na Trojském mostě... http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14081933157

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.8.2014 20:35

MM: Asi došlo k neporozumění. Na OKS bez jakékoli úpravy kalifornan dát nejde. Pokud OKS zasypu, tak to samozřejmě půjde stejně jako na všech TT se zákrytem.

W: To je fakt. Uvidíme. DPP.cz zatím mlčí

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 19.8.2014 20:01

9001 píše:
Jenom polovina :wink: A možná nějaká zbloudilá 15T z Vokovic. Garance budou sranda...

Jak se zachová DPP vůči firmě? Když se stahovala 14T z ulic, tak to prolítlo všemi novinami a ted naprosto ticho po pěšině... Asi není in představit ředitele jako bezzubého vůči stavební firmě...
Jo, nojo asi polovina :-) tak nic...jinak, ono se to už ví oficiálně? Zatím jsem nikde nic neviděl. Počkejme, jak se k tomu podnik postaví. Jestli to náhodou nebude tak, že je to průser podniku a ne tý firmy :-)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.8.2014 19:59

Bobik píše: COŽE?!?!? :shock:
Doufám, že to jen nějaký JPP. Já bych naopak požadoval 5M pokud nebude včas dokončeno.
no a já bych těch 5milionů požadoval klidně za každý týden odložení uvedení do provozu (potažmo 1milión za každý oficiálně pracovní den) = za zdržení dva týdny tedy 2x5M = 10milionů.

Jinak jsem zvědav, jak na ŘÍčanově, kde má být OKS bude osazen Kalifoňan, který se v Praze dosud na OKS (a navíc bezžlábkové kolejnice) nedával (a dle někdejšíf vyjádření MF to ani nejde, což jsme tu již fotograficky rozporovali praxí v Brně, ale nějak se nám tu k tomu dosud nevyjádřil.)
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 19.8.2014 20:06, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.8.2014 19:54

willyjeff píše:
Radek píše:Tak to se máme s garancemi na co těšit, pokud nebudou 14T.
Viď? Metrolinka formátu 22 bude ve 100% garanci :-) To je vcelku dobrá zpráva.
Jenom polovina :wink: A možná nějaká zbloudilá 15T z Vokovic. Garance budou sranda...

Jak se zachová DPP vůči firmě? Když se stahovala 14T z ulic, tak to prolítlo všemi novinami a ted naprosto ticho po pěšině... Asi není in představit ředitele jako bezzubého vůči stavební firmě...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 19.8.2014 19:53

martyn píše:...firma údajně požadovala po podniku 5 milionů navíc za včasné dokončení stavby...
COŽE?!?!? :shock:
Doufám, že to jen nějaký JPP. Já bych naopak požadoval 5M pokud nebude včas dokončeno.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 19.8.2014 19:44

Radek píše:Tak to se máme s garancemi na co těšit, pokud nebudou 14T.
Viď? Metrolinka formátu 22 bude ve 100% garanci :-) To je vcelku dobrá zpráva.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 19.8.2014 19:35

Tak to se máme s garancemi na co těšit, pokud nebudou 14T.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martyn » 19.8.2014 18:55

Je to tak, firma údajně požadovala po podniku 5 milionů navíc za včasné dokončení stavby, podnik to odmítl. Kaliforňan na Říčanově bude cca 14 dní.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.8.2014 16:20

No jestli je tohle pravda, tak to je děs. :smt078

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.8.2014 15:47

Bobek píše:Což by znamenalo ukončení části 22 na Malovance/Královce? Nebo by to šlo vyjezdit? (Čímž mám na mysli jak interval, tak možná i počet pořadí?)
Na Krepu psali půlka 22 na Malovance.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 19.8.2014 15:28

Což by znamenalo ukončení části 22 na Malovance/Královce? Nebo by to šlo vyjezdit? (Čímž mám na mysli jak interval, tak možná i počet pořadí?)

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 19.8.2014 14:16

von Špilberk píše:...Vypich je na tom ale o dost hůř.
Na Říčanově bude kaliforňan a 22 a 25 v KT8. (JPP)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.8.2014 12:51

Bobek píše:Ve Strašnicích je to asi 50 metrů, tedy rozhodně nic, co by se za dva týdny nedalo stihnout. Dole se to zvládlo i s betonem.
Souhlas, Strašnice se stihnout dají, ale musí se pohnout. Vypich je na tom ale o dost hůř.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Fořtík » 19.8.2014 10:49

Zachovejte paniku! :lol: Ne, vážně, vzpomínám si, když se dělalo Podolí, tak ještě den před otevřením se válely obrubníky v pruzích přilehlých k dráze.

Odpovědět