Stránka 194 z 194

Re: Sokolovská

Napsal: 07.4.2005 19:33
od Petr
Phabbey píše:Ta poznámka o BKV nebyla míněna vážně, i když podle mého názoru se tráva nehodí všude. V centru bych preferoval spíš asfalt jako v Karlíně (už proto, že tam tramvaje jezdí většinou v úrovni automobilové komunikace).
A právě proto bych v centru preferoval dlažbu - z praktických důvodů je případná oprava TT jednodušší, navíc dlažba tolik nesvádí řidiče automobilu jet po kolejích, pokud má vedle jízdní pruh z asfaltu :-)

Re: Sokolovská

Napsal: 07.4.2005 19:28
od Phabbey
Petr píše:Tipuji, že půjde o kapkovou závlahu, která se nebude rozstřikovat do výzbroje projíždějících tramvají. Zjednodušeně řečeno jde o systém hadic (skrytých v zemině), z nějž ve stanoveném intervalu odkapává voda.
A zatravněná trať vypadá rozhodně lépe, než "ty staré dobré panely BKV", které považuji za největší propadák, jakého se mohla Praha dopustit v konstrukci TT
Ta poznámka o BKV nebyla míněna vážně, i když podle mého názoru se tráva nehodí všude. V centru bych preferoval spíš asfalt jako v Karlíně (už proto, že tam tramvaje jezdí většinou v úrovni automobilové komunikace).

Napsal: 07.4.2005 15:25
od Petr
Tramvajacek píše:Ještě by mě zajímalo jak přesně tam ta signalizace přesně vypadá a taky jestli když dojde k nežádoucímu porušení pravidel jestli automaticky dochází k výpadku pro na trakčním vedení. Jaká je tam max. rychlost průjezdu?
Úplně normální tramvajové čočky :-) K výpadku napájení dojít nemůže - ostatně není proč. Když se náhodou tramvaje sjedou, je stanoveno, která opouští splítkový úsek vycouváním. Opravdu to není nic složitého

Napsal: 07.4.2005 15:07
od radek31
Tramvajacek píše:Jaká je tam max. rychlost průjezdu?
rychlost tam omezená není, ale vzhledem k tomu, že na jednom konci je návěst pomalu (10 km/h kvůli stavu kolejí) a na druhé straně je pro změnu "oblouk o malém poloměru" (do 15 km/h) tak to na žádné divočárny není :-)

Napsal: 07.4.2005 15:00
od Tramvajacek
Ještě by mě zajímalo jak přesně tam ta signalizace přesně vypadá a taky jestli když dojde k nežádoucímu porušení pravidel jestli automaticky dochází k výpadku pro na trakčním vedení. Jaká je tam max. rychlost průjezdu?

Napsal: 07.4.2005 14:33
od Petr
Tramvajacek píše:Jak dlouhá je přesně ta splítka v Letenský ul.? A je tam řízení provozu na semafory, anebo na sebe tramvaje spolehlivě "vidí"?
Délku odhaduji tak na 80 metrů (+ - , zkusím najít přesná čísla), tramvaje na sebe vidí, ale je to řízeno signalizací

Napsal: 07.4.2005 14:23
od Tramvajacek
Jak dlouhá je přesně ta splítka v Letenský ul.? A je tam řízení provozu na semafory, anebo na sebe tramvaje spolehlivě "vidí"?

Re: Kolej v Podolí

Napsal: 01.4.2005 21:36
od Fořtík
Járis píše:
DJ_RADIO2 píše:Mam takovy dotaz. Co je to za kolej u Podolske vodarny smerem na Pankrac, ze by spojeni do vozovny Pankrác? Jsou tam dve, jedna na leve strane baraku a druha na druhe strane. Jako smycka to nevypada.
Kolej u Podolské vodárny směr Pankrác je manipulační smyčka, která je používá při výlukách a podobných vyloneninách
Je to tzv. bloková smyčka. V běžném provozu je využívaná málokdy. Pokud jí chceš vidět v provozu, tak nejbližší možný termín jejího využívání je zítra, kdy se zde bude obracet kvůli půlmaratonu.

Re: Kolej v Podolí

Napsal: 01.4.2005 21:25
od Járis
DJ_RADIO2 píše:Mam takovy dotaz. Co je to za kolej u Podolske vodarny smerem na Pankrac, ze by spojeni do vozovny Pankrác? Jsou tam dve, jedna na leve strane baraku a druha na druhe strane. Jako smycka to nevypada.
Kolej u Podolské vodárny směr Pankrác je manipulační smyčka, která je používá při výlukách a podobných vyloneninách

Tramvajové tratě a příslušenství

Napsal: 01.4.2005 21:23
od DJ_RADIO2
Mam takovy dotaz. Co je to za kolej u Podolske vodarny smerem na Pankrac, ze by spojeni do vozovny Pankrác? Jsou tam dve, jedna na leve strane baraku a druha na druhe strane. Jako smycka to nevypada.