Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 26.7.2013 7:55

P_V píše:Ono by pro začátek stačilo, kdyby se alespoň dohodl DP s Eltodem, aby si každý nestavěl svoje nezávislé sloupy.....
"To nejde". Uvědom si, že i kdyby si na každym sloupu přirazili "jen" tisícovky (a tak málo to asi nebude), udělá to slušnej balík. Jak DP tak i Eltodo jsou městské organizace, takže dohodnou se dá. Nebo jim to vlastník nařídí. Do určité doby se trolej na lampy věšela běžně. Takže v tom bude "jinej zájem".

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 26.7.2013 0:00

Brejšín: @3644

MŠ: V Ženevě jsem viděl, že při výstavbě nové TT (r. 2011) uchytili TV na průčelí kostela. Vážně by mě zajímala švýcarská legislativa.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 25.7.2013 20:54

Ono by pro začátek stačilo, kdyby se alespoň dohodl DP s Eltodem, aby si každý nestavěl svoje nezávislé sloupy. A vymyslet i odvážnější druhy kombinovaných sloupů, jako třeba lucerna na napájecím sloupu, na napínacím sloupu, aby tyto nemusely stát zvlášť... Blízko k ideálu má třeba Podolské nábřeží, kde jediný sloup nese trolej, svítí na obě strany, a opticky nepřekáží na kraji cesty.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 25.7.2013 20:18

Brejšín píše:také Vám ten sloup TV ve Svatovícké přijde tak sexy. Už vím co bude první terč politiků.
Také mě sloup zaujal. Kancelář veřejného prostoru na ÚRM bude mít práci. Už by to opravdu chtělo nějak systémově navrátit možnosti uchycení na budovách, najít možnosti vypořádání s majiteli, včetně realizace ve veřejném zájmu, věcných břemen a závazku údržby. Já vím, moc složité... Ale tohle DP sám nezvládne, tady potřebuje silnou pomoc od města...

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Brejšín » 25.7.2013 19:53

také Vám ten sloup TV ve Svatovícké přijde tak sexy. Už vím co bude první terč politiků.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 25.7.2013 9:28

Hradčanská - nic se neděje
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ka/130724/

Prašný most - oblepování kolejnic, příprava na zalití - za týden bude na koleje převeden provoz Svatovítská dc
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... /130724/x/

Svatovítská - obrubníkové šílenství vrcholí
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 130724/sv/

reko stropu Dejvická - izolace se blíží k závěru, leží pak dalších kolejnic
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... de/130724/

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 21.7.2013 14:55

piskvorrr píše: nejekonomičtější by bylo zrušit celou MHD, když už si na to hrajeme. _Kolik_ že to požere na dotacích? ;)
Dotace je přes 10 mld. Kč, to by byla úspora. :D Jenže i kdyby zrušili MHD, tak ROPID by určitě zrušen nebyl a každý rok by z těch 10 mld. utratil 5 mld. při práci na projektu s názvem: Variantní analýza přípravy strategie budoucího zavedení MHD v Praze. :lol: :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.7.2013 13:11

piskvoor: Jenže maximálně 10 lidí na soupravu 2T je fakt extrém...

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 392
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od piskvorrr » 21.7.2013 13:08

9001 píše: Hrajeme si na ekonomičnost provozu. Tady tramvaj je fakt out.
Káem na Krepu už prorokuje ukončení pravidelného provozu k ÚD a Vozovně Pankrác :lol: . A při jeho ROPIDím myšlení...
No, nejekonomičtější by bylo zrušit celou MHD, když už si na to hrajeme. _Kolik_ že to požere na dotacích? ;)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.7.2013 12:31

piskvorrr píše:
9001 píše: Pomalu by měli na ROPIDu řešit přetrasování 125 "spodem" a bude klid... Odvozí se to stejně + se přihodí SD Hostivař - Nádraží Strašnice - Strašnická a bude svatý pokoj.
A když tam už jezdí 125, proč to vlastně rekonstruovat, žejo - aneb bratislavské električky v Prahe :twisted: .
Hrajeme si na ekonomičnost provozu. Tady tramvaj je fakt out.
Káem na Krepu už prorokuje ukončení pravidelného provozu k ÚD a Vozovně Pankrác :lol: . A při jeho ROPIDím myšlení...

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 392
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od piskvorrr » 21.7.2013 12:25

9001 píše: Pomalu by měli na ROPIDu řešit přetrasování 125 "spodem" a bude klid... Odvozí se to stejně + se přihodí SD Hostivař - Nádraží Strašnice - Strašnická a bude svatý pokoj.
A když tam už jezdí 125, proč to vlastně rekonstruovat, žejo - aneb bratislavské električky v Prahe :twisted: .

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.7.2013 11:50

romanek763 píše:cituji z FB Trat švehlova. Pražská integrovaná doprava okomentoval(a) váš příspěvek na zdi.
Pražská integrovaná doprava napsal(a): „Dobrý den, rekonstrukce měla proběhnout letos v létě, nicméně kvůli odvoláním neúspěšných uchazečů výběrového řízení na zhotovitele stavby se termín opět odkládá, zatím není stanoveno, kdy k rekonstrukci dojde, ale stejně jako vy doufáme, že to bude co nejdříve.“
Pomalu by měli na ROPIDu řešit přetrasování 125 "spodem" a bude klid... Odvozí se to stejně + se přihodí SD Hostivař - Nádraží Strašnice - Strašnická a bude svatý pokoj.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od romanek763 » 21.7.2013 11:13

cituji z FB Trat švehlova. Pražská integrovaná doprava okomentoval(a) váš příspěvek na zdi.
Pražská integrovaná doprava napsal(a): „Dobrý den, rekonstrukce měla proběhnout letos v létě, nicméně kvůli odvoláním neúspěšných uchazečů výběrového řízení na zhotovitele stavby se termín opět odkládá, zatím není stanoveno, kdy k rekonstrukci dojde, ale stejně jako vy doufáme, že to bude co nejdříve.“

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.7.2013 20:32

Mayk píše:... jsem zvědavý, kde bude sloupek v zastávce Vítězné nám. ZC, protože se v řidičově letargii může stát, že neodhlásí v čas zastávku a jazyky, které jsou v tuhle chvíli posunuty do zastávky by mohly mít za vinu, že se jazyky hodí jinam, něž by řidič chtěl a aby do nich nenajel ... a je jasný, že kaštanstvo vypusít ven a půjde si hodit vexle.
Jsem (z fotky č.21 příslušné fotogalerie) přesvědčen, že s tím nebude problém, protože podél pohyblivých částí jazyků výhybky do rozjezdové splýtky jsou viditelně osazeny obrubníky do výšky kolejnic = v prostoru NEBUDE NÁSTUPNÍ HRANA ZASTÁVKY, ale bude tam přechod chodců přes TT.
To navíc bude mít, proti původnímu stavu, tyto klady pro provoz:
1.) Správně stanicující TRAM (čelem u označníku zastávky) nezablokuje přechod chodců přes TT
2.) délka zastávky bude jistě "počítána" od označníku = zastavíli 1.vlak správně, tak zastávka bude dostatečně dlouhá pro určený počet vlaků (nestane se, jako dosud, že když první vlak nedojel k označníku - kvůli umožnění přechodu chodců atd., že další se už celou svou délkou do zastávky nevešel)
3.) řidiči IAD proti dosavadnímu stavu poznají, kdy TRAM ještě stanicuje a kdy už chce překřížit jejich kruhový objezd - když dosud TRAM předpisově stanicovala u označníku, tak někteří řidiči IAD zbytečně přibržďovali až zastavovali a chtěli jí pouštět (označník byl těsně před křížením TT s kruháčem IAD)

Uživatelský avatar
Mayk
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 06.6.2012 10:00
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Mayk » 19.7.2013 18:47

Fotogalerie je naprosto luxusní, díky za ní! Každopádně jsem zvědavý, kde bude sloupek v zastávce Vítězné nám. ZC, protože se v řidičově letargii může stát, že neodhlásí v čas zastávku a jazyky, které jsou v tuhle chvíli posunuty do zastávky by mohly mít za vinu, že se jazyky hodí jinam, něž by řidič chtěl a aby do nich nenajel, zůstane stát cca 2-3 m od sloupku a je jasný, že kaštanstvo vypusít ven a půjde si hodit vexle.

Odpovědět