Stránka 350 z 660

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 14.8.2013 9:00
od Absolut
Protože na Poděbradské to bylo poprvé, panovala ještě neopodstatněná hysterie z S49 a někteří činitelé se báli udělat obyčejný přechodový kus, výrobce zcela správně vycítil šanci vyrobit přechodový kus "de luxe" a prodat jej. Vzpomeňte si na hrůzostrašné články na tehdejším Ďuranově plátku DP-ARENA, vysvětlující jaké peklo nás s S49 čeká a že v městech, kde tyto kolejnice používají by to měli co nejdřív zrušit, než všichni zemřou.

Ten mezikus na Evropské není "natvrdo svaří", je tam taky předem vyrobený přechodový kus, na fotce jsou dokonce vidět zabroušené svary na jeho začátku a konci, jen už není tak megalomanský jako na Poděbradské. Kdo chce vidět metodu "natvrdo svaří", tomu doporučuju výlet do Bratislavy.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.8.2013 22:14
od malesak
Malý dotaz - Proč se při prvním užití S49 na Poděbradské užíval takový velký přechodový mezikus, když teď se natvrdo svaří B1/S49 a ničemu to nevadí?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.8.2013 21:53
od petr91
Na Evropské vznikají malé zelené oázy v podobě zatravněných úseků kolejí S49. Napovídá tomu negativní retardér, kryty pružných úchytů a dlažba podél vnitřní strany obrubníků tramvajového pásu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.8.2013 19:26
od willyjeff
von Špilberk píše:willyjeff: Já tam dlouho nejel ani jako řidič, ani jako kaštan, takže pro mne novinka. A nikdo to tady nehlásil. :D
Nojo, to je taková trapná obyčejná desítka...Mě teda daleko víc "baví" ten schod na Hlávkově mostě směr Těšnov. Dřevokachna se tam dost dobře propadla až vibrovaly sedačky :D

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.8.2013 19:21
od von Špilberk
willyjeff: Já tam dlouho nejel ani jako řidič, ani jako kaštan, takže pro mne novinka. A nikdo to tady nehlásil. :D

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.8.2013 14:40
od willyjeff
von Špilberk píše:Na Poděbradské (která měla mít reko už taky za sebou) se taky objevila první OR. Tak co. :roll: #-o
Tak je tam od doby, co se tam vzedmula kolejnice při první vlně veder. (jestli myslíš tu 10 za sjezdovkou ze smyčky Harfa).

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.8.2013 13:28
od von Špilberk
Na Poděbradské (která měla mít reko už taky za sebou) se taky objevila první OR. Tak co. :roll: #-o

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.8.2013 11:22
od Karosák
Hezky to GOPovatí. Na několika místech se tam totiž lze svézt třeba i 300 metrů po luxusním svršku ve štěrkovém loži, aby následně na další kilometry koleje zmizely v bažině. Tak to už budeme mít Na50, Evropskou...hmm, smacznego! Jinak Hostivař je stále v řešení-čeká se na rozhodnutí, nebo se to zase nechá na příští dobu ledovou? Průběh zakázky se mi kvůli dementní "rychlé navigaci" nedaří zobrazit http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr ... index.html , ale vypsaná stále je, stejně jako Evropská.
Totiž že mnoho omezenek by se dalo odstranit několikadenní flikovačkou, podobně jako třeba Nádražní, které se za poslední 2 roky věnovalo mnohonásobně více pozornosti, přitom RTT je zde také očekávána. Zde se ve vidině reko nechává zajít technický stav do totálních sraček a jízda je čím dál větší f :zadnice cking :smt013 Další OR20 přibyla přímo před hasičárnou v zalomení DC.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.8.2013 6:52
od von Špilberk
Horoměřická: Jo, tohle už jsem taky viděl a taky nepochopil. :roll: Horší ale je, že na Horoměřické už jsou koleje S49 přivařeny k blokovým kolejnicím v BKV, takže už nemá cenu doufat, že se udělá víc. Zázrak nenastane. :roll: #-o

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.8.2013 0:23
od 9001
Ono to je stejně jedno, když mezitím budou úseky v BKV, které se do pár let rozpadnou...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.8.2013 23:03
od P_V
Evropská u Horoměřické.
Ke kolejnici S49 nalepíme gumový žlábek a zabetonujeme. Kdyby aspoň dlažky. Na co pak bezžlábkové kolejnice, když se nic z proklamovaných výhod nezužitkuje. To tam už rovnou mohlo zůstat to bkv.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2013 13:08
od Bobik
Eltodo je výsledek "outsorcingu" a "kvalitní správy města", neboť před lety vznikla na pozůstatcích firmy veřejné osvětlení (či jak se to jmenovalo) a to byla městská firma.
Ostatně "outsorcink" podobného střihu proběhl se spoustou (ex)městskejch firem a měl proběhnout i s našima ústředníma dílnama.
Takže tak.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2013 22:10
od Martin Šubrt
P_V píše:Ono by pro začátek stačilo, kdyby se alespoň dohodl DP s Eltodem, aby si každý nestavěl svoje nezávislé sloupy. A vymyslet i odvážnější druhy kombinovaných sloupů, jako třeba lucerna na napájecím sloupu, na napínacím sloupu, aby tyto nemusely stát zvlášť... Blízko k ideálu má třeba Podolské nábřeží, kde jediný sloup nese trolej, svítí na obě strany, a opticky nepřekáží na kraji cesty.
Pracuje se na tom pro RTT Karlovo náměstí. Integrace sloupů na straně k náměstí. Garantem je kancelář veřejného prostoru na ÚRM. Eltodo je samozřejmě soukromá firma, ale má s městem smlouvy a pokud město má zájem o spolupráci, lze se dohodnout velmi dobře. Problém dosud byl spíše na městě než kdekoli jinde, protože to bývá práce umět říct, co chceme. Druhá vcě jsou nesmírně složité možnosti dohod a budoucího uspořádání s majiteli nemovitostí.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2013 17:41
od kruťák
Struktura Eltoda, je mimochodem vysvětlena na jejich stránkách :wink:
http://www.eltodo.cz/skupina-eltodo/skr ... onari.html

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2013 15:56
od MM-Mikulovsky
bobik: značně se pleteš:
1.) [quote="Obchodní rejstřík podle firem (po zadání slova "Eltodo")"]Název subjektu: ELTODO-CITELUM, s.r.o. Identifikační číslo: 257 51 018
Spisová značka: C 66926 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 31.03.1999
Sídlo: Praha 4, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
Výpis platných Úplný výpis Sbírka listin
2/4
Název subjektu: ELTODO dopravní systémy s.r.o. Identifikační číslo: 282 33 468
Spisová značka: C 134163 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 28.01.2008
Sídlo: Praha 4 - Lhotka, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
Výpis platných Úplný výpis Sbírka listin
3/4
Název subjektu: ELTODO EG, a.s. Identifikační číslo: 452 74 517
Spisová značka: B 1573 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 06.05.1992
Sídlo: Praha 4, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
.... [/quote]
výše uvedené firmy jsou jediné odpovídajícího názvu se sídlem v Praze, ani u jedné není jako (spolu)vlastník uvedeno hl. město Praha - jestli jsem pochopil výpisy platných, tak hlavní je firma ELTODO EG, a.s. mající uvedeno:
... Akcie: 996 162 ks kmenové akcie na jméno v listinné podobě ve jmenovité hodnotě 200,- Kč ...
a ostatní dvě výše jmenované společnosti jsou její tzv. "dceřinky" = Eltodo není městská firma, ale soukromá firma, která má jen smluvní vztah s městem = to chce rozhodně "odřít o maximum možného" (peněz) = nehodí se jí "do krámu" VO integrované do silných/pevných sloupů TV dodávaných/instalovaných DP.

2.) Jó upínaly se (dle stále ještě existujících úseků) TV dříve na běžné/tenké/slabé sloupy VO, ale viditelně se "pod" tlakem/repektive tahem ohýbají/vyvrací = musí být z nich TV převěšována na jiná místa. Osobně si myslím, že je to tím, že se dnes používá TV vypnutá (pomocí závaží), což snad dříve nebylo, ale v takovém případě prověšená trolej prý mohla mít negativní vliv na jízdní vlastnosti TRAM.