DPP je ve vlastnictví města, silnice taky.MOp píše:A ze ty kostky maji jineho majitele nez DPP te nenapadlo?
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A ze ty kostky maji jineho majitele nez DPP te nenapadlo?Hromada kostek se právě vykopala ve Svatovítské... materiál zadarmo.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hromada kostek se právě vykopala ve Svatovítské... materiál zadarmo.MOp píše:Kostky jsou dvakrat drazsi a priblizne i stejne tak dvakrat dele se zrizuji. Proto je vsude vyblity asfalt..
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kostky jsou dvakrat drazsi a priblizne i stejne tak dvakrat dele se zrizuji. Proto je vsude vyblity asfalt..
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co sleduju reko ve vozovně Vokovice, tak kostkama se šetří a osazují se jen tam kde je to vyloženě třeba (výhybky, někdy jen výměny). Je možný že zásoby co máme jsou určené pro části tratí v centru nebo jeho blízkosti, jako tomu bylo u Letenského tunelu nebo na Spartě. Navíc živice u kolejí už tolik nepraská, je-li to stavěno touhle metodou, příkladem může jít Karlín, Bílá Labuť... Tolik bych se toho nebálP_V píše:Ok, ale uznej že dlažební kostky by byly...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Tak je potřeba navnadit lidi na metro... Pokud se takový stav udrží, tak na Evropské opravdu bude stačit 1 linka CD,CT...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ok, ale uznej že dlažební kostky by byly jednak rozebiratelné a druhak ještě víc tlumily hluk, než souvislá deska. Na přejezdech pak zákrytové panely pro přejezdy - asfalt bude po čase praskat u hran.Bald píše:Já nejsem zastánce otevřených svršků jak esteticky tak i prakticky, takže tohle řešení užití S49 kvituju bez nadsázky s nadšením
Karosák: V DPK psali že splítka bude.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak jsem si to byl projet X20: Sloup ve Svatovítské je skutečně šmakulajda a na místě vynikne ještě více. Dále v zadání RTT Evropská se píše, že je rozdělena na 3 úseky: Kolejové rozvětvení od Dejvické (rozjezdová splítka), Horoměřícká-Velekravín a Velekravín-vjezd VO. Čili jestli se borci nedohodnou, tak nebude rozjezdová splítka? Hmm... Taky jsem se na to zkoušel dívat optikou nestranného pozorovatele/obyvatele/uživatele a pocity mám podobné jako při Hostivaři-půl roku musím vopruzovat v buse a potom mi budou krásné koleje jen k nahlédnutí na pár metrech a pod okny sídliště bude nadále tankodrom. Je mi úplně u nějaké VŘ, tamtéž mi jsou půtky a spory stavebních firem. Je to celé skupina staveb v zájmu celku. Takže nejen pro komfort obyvatel v podobě hotového díla, ale i úleva od nekonečných omezení a stavebních prací v oblasti, zvýší to popularitu tram, dále nebudu muset znovu vystěhovávat Vokovice, což se taky neudělá samo a bez nákladů navíc. Tohle chce fakt někoho zodpovídat, protože se nikam nehneme a bude to stát fůru navíc. Jako bylo to tu už probíráno, ale za takovýhle polostav bych někomu prošlápnul usměv...jenže není komu. Pěním jak MŠ nad zmršenými řešeními ala Hradčanská
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale jo, využije se až na jednu jedinou věc (prohazivost) všechno - profil kolejnice, cena kolejnice, menší plocha kolejnice, hlučnost kolejnice a oproti BKV hlavně zachování rozchodu. Není problém žlábek, je prolém hlava a ta je vyřešena na 100%. Prohození kolejnic bych tady asi v budoucnu neviděl, to je + především pro obloukové tratě. Dřív se to tu oválí výškově.P_V píše:Evropská u Horoměřické.
Ke kolejnici S49 nalepíme gumový žlábek a zabetonujeme. Kdyby aspoň dlažky. Na co pak bezžlábkové kolejnice, když se nic z proklamovaných výhod nezužitkuje. To tam už rovnou mohlo zůstat to bkv.
Já nejsem zastánce otevřených svršků jak esteticky tak i prakticky, takže tohle řešení užití S49 kvituju bez nadsázky s nadšením
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
hmm... ale aktuální info tam není.romanek763 píše:http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr ... index.html
http://www.praha.eu/app/kmx_zpl/detailR ... aId=147348
http://www.praha.eu/app/kmx_zpl/detailR ... aId=146304
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No a kdyby náhodou všechno dopadlo dobře, tak Thákurova-Bořislavka reko až otevřou metro, nebo v nedohlednu? Čistě hypoteticky...Absolut píše:Více informací mám, ale více informací je bohužel to, že jasno ještě není. Pokud by to dopadlo dobře, tak by se dělal úsek Vozovna Vokovice včetně nové křižovatky - Bořislavka (v tom zahrnuty již dělané kusy. Úseky Hadovka - Thákurova a Vozovna Vokovice - Divoká Šárka by zůstaly BKV. Ale ještě o tom není rozhodnuto.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Více informací mám, ale více informací je bohužel to, že jasno ještě není. Pokud by to dopadlo dobře, tak by se dělal úsek Vozovna Vokovice včetně nové křižovatky - Bořislavka (v tom zahrnuty již dělané kusy. Úseky Hadovka - Thákurova a Vozovna Vokovice - Divoká Šárka by zůstaly BKV. Ale ještě o tom není rozhodnuto.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na facebooku Vozovny Vokovice bylo dnes nasdíleno toto:
Má někdo bližší informace? Napsali dál, že aktuální verzí je kompletní rekonstrukce, čímž asi úsek mezi vozovnou a Divokou Šárkou mohli myslet jen těžko...Vážení přátelé,
dle dnes zjištěných informací by od 28.9.2013 počínaje prvním ranním výjezdem měl být zprovozněn úsek trati v ulicích Milady Horákové a Svatovítské..
V provozu bude úsek Hradčanská-Prašný most-Vozovna Střešovice/Brusnice,
Hradčanská-Vítězné náměstí-Podbaba
Tramvajová trať v Evropské ulici by se měla i přes všechny problémy začít každým dnem rekonstruovat. Plánované obnovení provozu se chystá na polovinu až konec Listopadu.
Vozovna Vokovice bude mít kompletně předělaný dvůr s přípravou na objízdnou kolej. Objízdná kolej bude zhotovena příští rok. Koleje v hale depa by měly být už zrekonstruované ve 3 lodích. (MB)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aha, díky za objasnění