Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.1.2017 18:31

Nepodařilo se mi to nikde najít (PrT, wiki) - zná někdo praktickou maximální kapacitu současných vozoven? Obecně jsem vždy tak počítal bojvoko tak 130-150 T-vozů. Rád bych to ale konečně věděl trochu přesněji. :wink:

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od mart337 » 30.8.2016 13:34

Tady se pořád provnávají jen nájezdové trasy a vzdálenosti, ale už se neřeší které všechny linky z dané vozovny jsou obsluhovány. Nevím jak je na tom Hloubětín kvůli halám, ale omezený provoz je i z Kobylis kvůli předělávání kolejí. Daný stav je tedy podle mne také zapříčiněn tím, že z PA jezdí hodně souprav na všechny linky z Barrandova. A pokavad vím, tak v sóle je přes týden jen 2, 13, 15 a 21, takže to by na těchto linkách pak jezdily všechny spoje jako garance, kdyby se PLF vypravovaly přednostně na sóla.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 30.8.2016 12:21

trainzjohny píše:
9001 píše:Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd
Jenže ten žižkov na tu 13 najížděl ze sídliště barrandov, kde mu skončila 54 a tak místo aby jela jalově na žižkov, udělala pár kol 13 a jela až pak.
To bylo v počátku :wink: . asi po měsíci z toho udělali čistý výjezd... Pamatuji si jak jsem ji fotil po cestě díky vstřícnosti řidičky :devilsmokin . Kobylisy to taky pak měly jako čistý výjezd.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 30.8.2016 10:20

MM-Mikulovsky píše: myslím, že zatahující 22 ZC nemusí ani přes Vršovice = z IPP je to blíž na PA než do SA
Bych chtěl vidět na IPP ten řev. Ono nestačí, že poslední posilová l.4 pojede z Pavláku do Vršovic někdy v 18:30, i když před prázdninami jela v 19:00 (plus minus), a v sousední Bělehradské ulici budou lítat 3 linky, ještě z Pavláku zatahovat l.22 rovnou na PA. #-o #-o #-o

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od trainzjohny » 30.8.2016 9:35

9001 píše:Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd
Jenže ten žižkov na tu 13 najížděl ze sídliště barrandov, kde mu skončila 54 a tak místo aby jela jalově na žižkov, udělala pár kol 13 a jela až pak.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.8.2016 9:16

von Špilberk píše:
kruťák píše:Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám 8-)
To je fajn, ale já furt nechápu, proč porovnáváme nájezdové trasy na opačných stranách dané linky. #-o
Z Čecháče na PA je to možná 4,3 km, ale z Čecháče do SA je to pořád 2,8 km. A taky se tak po špičkách zatahuje.
a já si myslím, že zatahující 22 ZC nemusí ani přes Vršovice = z IPP je to blíž na PA než do SA:
30.8. I. P. Pavlova přestup na Metro zastávka je částečně bezbariérově přístupná > 9:22 Tramvaj 22
Kubánské náměstí zastávka je bezbariérově přístupná 9:36 9:39 Tramvaj 7
Vozovna Strašnice 9:44 >

Celkový čas 22 min, vzdálenost 5 km, cena 24,- Kč
Dopravní podnik hl.m. Prahy, a.s.
Ale jsem zase přesvědčen, že nějaký brzký vyjíždějící spoj z PA přes Mírák na Hostik by se tam naopak hodil :!:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 30.8.2016 7:01

kruťák píše:Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám 8-)
To je fajn, ale já furt nechápu, proč porovnáváme nájezdové trasy na opačných stranách dané linky. #-o
Z Čecháče na PA je to možná 4,3 km, ale z Čecháče do SA je to pořád 2,8 km. A taky se tak po špičkách zatahuje.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Petrpes » 29.8.2016 21:51

Bobik píše:Já jsem pro vlepku. Na Bílce až k boudě a v Hostíku až k písečníkům. :D
Pravda, já rád uvolním výstupní, ale pauzovat v nástupní na BH to opravdu ne, maximálně když přijede 3 souprava ;)
Navíc díky tramvaji na vnější koleji až u čáry u boudy se na té vnitřní perfektně a bezpečně odbavuje, tak že tak... :P
PS: O zrcadle na sloupu u slunce vím, ale použít se nedá :D

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od kruťák » 29.8.2016 21:01

Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám 8-)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Bobik » 29.8.2016 19:20

Já jsem pro vlepku. Na Bílce až k boudě a v Hostíku až k písečníkům. :D

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1023
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od ZXS91 » 29.8.2016 19:00

PA na 22 klidně, když bude v notách vlepka, že se na Bílce popojíždí až k boudě 8-) Ne že bych se tamních kolegů chtěl dotknout, ale realita při výluce Vršovický byla holt taková...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od pawel » 29.8.2016 17:17

22 jezdila z PA jeste v dobach sestiminutoveho intervalu v 90. letech. pamatuju si napr. poradi 413. obcas sem zavitaly letite T3 nizkych serii se stribrnymi dvermi a tlustymi okennimi sloupky. jako malymu klukovi mi to vzdycky prislo moc zajimavy. :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 29.8.2016 17:06

von Špilberk píše:Na PA l.22 rozhodně ne. Nic proti té lince, ale ty jalové km při výjezdech a zátazích, to je fakt nesmysl.
Proč? Z Nádraží Strašnice je to kousek... Léta páně "krátkou" 22 aneb 23 jezdil Pankrác naprosto běžně...

Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 29.8.2016 16:56

kruťák píše:Z PA na IPP? Zatím co do VO je to z Prašňáku, co by kamenem dohodil :D
Ne, ale z Průběžné je do SA, co by kamenem dohodil. A z Prašňáku je blíž do VO než na PA.
To leda na PA 1-2 šejdry, které by vyjely rovnou DC a stahovaly se ZC, a ne z konečné.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od thriller2 » 29.8.2016 16:32

Do Motola se už vejde tak do desíti 15T (laickým odhadem), pokud zůstane stav asi 50 sólíček. Takže od příštího roku se bude muset asi dodávat do další vozovny.

Odpovědět