Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Nepodařilo se mi to nikde najít (PrT, wiki) - zná někdo praktickou maximální kapacitu současných vozoven? Obecně jsem vždy tak počítal bojvoko tak 130-150 T-vozů. Rád bych to ale konečně věděl trochu přesněji.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Tady se pořád provnávají jen nájezdové trasy a vzdálenosti, ale už se neřeší které všechny linky z dané vozovny jsou obsluhovány. Nevím jak je na tom Hloubětín kvůli halám, ale omezený provoz je i z Kobylis kvůli předělávání kolejí. Daný stav je tedy podle mne také zapříčiněn tím, že z PA jezdí hodně souprav na všechny linky z Barrandova. A pokavad vím, tak v sóle je přes týden jen 2, 13, 15 a 21, takže to by na těchto linkách pak jezdily všechny spoje jako garance, kdyby se PLF vypravovaly přednostně na sóla.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
To bylo v počátku . asi po měsíci z toho udělali čistý výjezd... Pamatuji si jak jsem ji fotil po cestě díky vstřícnosti řidičky . Kobylisy to taky pak měly jako čistý výjezd.trainzjohny píše:Jenže ten žižkov na tu 13 najížděl ze sídliště barrandov, kde mu skončila 54 a tak místo aby jela jalově na žižkov, udělala pár kol 13 a jela až pak.9001 píše:Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Bych chtěl vidět na IPP ten řev. Ono nestačí, že poslední posilová l.4 pojede z Pavláku do Vršovic někdy v 18:30, i když před prázdninami jela v 19:00 (plus minus), a v sousední Bělehradské ulici budou lítat 3 linky, ještě z Pavláku zatahovat l.22 rovnou na PA.MM-Mikulovsky píše: myslím, že zatahující 22 ZC nemusí ani přes Vršovice = z IPP je to blíž na PA než do SA
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Jenže ten žižkov na tu 13 najížděl ze sídliště barrandov, kde mu skončila 54 a tak místo aby jela jalově na žižkov, udělala pár kol 13 a jela až pak.9001 píše:Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
a já si myslím, že zatahující 22 ZC nemusí ani přes Vršovice = z IPP je to blíž na PA než do SA:von Špilberk píše:To je fajn, ale já furt nechápu, proč porovnáváme nájezdové trasy na opačných stranách dané linky.kruťák píše:Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám
Z Čecháče na PA je to možná 4,3 km, ale z Čecháče do SA je to pořád 2,8 km. A taky se tak po špičkách zatahuje.
Ale jsem zase přesvědčen, že nějaký brzký vyjíždějící spoj z PA přes Mírák na Hostik by se tam naopak hodil30.8. I. P. Pavlova přestup na Metro zastávka je částečně bezbariérově přístupná > 9:22 Tramvaj 22
Kubánské náměstí zastávka je bezbariérově přístupná 9:36 9:39 Tramvaj 7
Vozovna Strašnice 9:44 >
Celkový čas 22 min, vzdálenost 5 km, cena 24,- Kč
Dopravní podnik hl.m. Prahy, a.s.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
To je fajn, ale já furt nechápu, proč porovnáváme nájezdové trasy na opačných stranách dané linky.kruťák píše:Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám
Z Čecháče na PA je to možná 4,3 km, ale z Čecháče do SA je to pořád 2,8 km. A taky se tak po špičkách zatahuje.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Pravda, já rád uvolním výstupní, ale pauzovat v nástupní na BH to opravdu ne, maximálně když přijede 3 soupravaBobik píše:Já jsem pro vlepku. Na Bílce až k boudě a v Hostíku až k písečníkům.
Navíc díky tramvaji na vnější koleji až u čáry u boudy se na té vnitřní perfektně a bezpečně odbavuje, tak že tak...
PS: O zrcadle na sloupu u slunce vím, ale použít se nedá
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Z PA na IPP je to 4,1 km, pokud bychom trvali na tom, aby tram nezačínala v centru, tak PA - Čecháč je 4,3 km.
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám
Z VO je to 4,7 km jenom na Kulaťák a na první stálou zastávku 22, čili Brusnici, to máme bratru 5,8 km.
Tolik jsem vám chtěl říct k těm výjezdovým a zátahovým trasám
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Já jsem pro vlepku. Na Bílce až k boudě a v Hostíku až k písečníkům.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
PA na 22 klidně, když bude v notách vlepka, že se na Bílce popojíždí až k boudě Ne že bych se tamních kolegů chtěl dotknout, ale realita při výluce Vršovický byla holt taková...
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
22 jezdila z PA jeste v dobach sestiminutoveho intervalu v 90. letech. pamatuju si napr. poradi 413. obcas sem zavitaly letite T3 nizkych serii se stribrnymi dvermi a tlustymi okennimi sloupky. jako malymu klukovi mi to vzdycky prislo moc zajimavy.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Proč? Z Nádraží Strašnice je to kousek... Léta páně "krátkou" 22 aneb 23 jezdil Pankrác naprosto běžně...von Špilberk píše:Na PA l.22 rozhodně ne. Nic proti té lince, ale ty jalové km při výjezdech a zátazích, to je fakt nesmysl.
Výjezdových uchyláren existovalo mraky... At už žižkovská a nebo kobyliská 13 (ještě SN - Barrandov), hloubětínské 11 atd
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ne, ale z Průběžné je do SA, co by kamenem dohodil. A z Prašňáku je blíž do VO než na PA.kruťák píše:Z PA na IPP? Zatím co do VO je to z Prašňáku, co by kamenem dohodil
To leda na PA 1-2 šejdry, které by vyjely rovnou DC a stahovaly se ZC, a ne z konečné.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Do Motola se už vejde tak do desíti 15T (laickým odhadem), pokud zůstane stav asi 50 sólíček. Takže od příštího roku se bude muset asi dodávat do další vozovny.