Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
P_V - že se ti na to sekyra nebo který ten developer zvysoka vyse... abu mu jeho super kancelářský domečky objížděla tramvaj a on tam musel stavět širší ulici... tůůůhle
Re: Radlická
Co bystě řekli na takovouhle přeložku u Radlické? Radlickou nebude třeba rozšiřovat, ba naopak ji můžou zelení humanizovat bez dopadu na dopravní funkci. A městotvorná úloha trati se přesune přímo tam, kde bude něco obsluhovat.
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 68erc21far
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 68erc21far
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Po změně územního plánu je Dvorecký most stabilizovaný mezi botelem Racek a Nádražní ulicí v místě přemostění železniční trati. Most by měl být vyhrazen pouze pro MHD (tramvaje, autobusy), pěší, cyklo a IZS. http://praha.idnes.cz/dvorecky-most-spo ... zpravy_rsrvon Špilberk píše:A ono už se ví, jestli most bude napojen dole na Strakonickou nebo nahoře na ZlíchovP_V píše: Bude to fungovat jako urychlovač přípravy stavby mostu?
To záleží na Dopravním podniku, aby si tam dal tu podmínku. Jinak je domluva se Sekyra Group na rozšíření Radlické ulice a umožnění realizace případné zastávky Bieblova.P_V píše:Bude se nějak řešit nedostatek pruhů pro auta před křižovatkou? Od Knížecí 0, od tunelu 1.Proxy píše:Rekonstrukce tramvajové tratě v ulici Za Ženskými domovy závisí na Sekyra Group a ČKD jak rychle získají povolení na své projekty. Zásadní ovšem také bude, jestli sem Magistrát přesune své nové sídlo místo autobusového nádraží Na Knížecí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V Plzeňské ulici na přechodu u Nového Smíchova hlavně tramvaje jezdí rychlostí 20, takže zrovna v tomhle místě je nějaká 30 netankuje, tudíž na úsek častých nehod to nebude mít vliv.Proxy píše:Jinak, v Plzeňské ulici na přechodu u Nového Smíchova je úsek častých nehod s chodci, omezení rychlosti je tedy na místě.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A ono už se ví, jestli most bude napojen dole na Strakonickou nebo nahoře na ZlíchovP_V píše:Bude to fungovat jako urychlovač přípravy stavby mostu?Proxy píše:Zároveň by se mohl založit kolejový trojúhelník napojení budoucího Dvoreckého mostu.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pochybuju. Spíš aby to po čase nedopadlo jako v Modřanech s přípravou na prodloužení do Libuše.P_V píše:Bude to fungovat jako urychlovač přípravy stavby mostu?Proxy píše:Zároveň by se mohl založit kolejový trojúhelník napojení budoucího Dvoreckého mostu.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bude to fungovat jako urychlovač přípravy stavby mostu?Proxy píše:Zároveň by se mohl založit kolejový trojúhelník napojení budoucího Dvoreckého mostu.
Bude se nějak řešit nedostatek pruhů pro auta před křižovatkou? Od Knížecí 0, od tunelu 1.Proxy píše:Rekonstrukce tramvajové tratě v ulici Za Ženskými domovy závisí na Sekyra Group a ČKD jak rychle získají povolení na své projekty. Zásadní ovšem také bude, jestli sem Magistrát přesune své nové sídlo místo autobusového nádraží Na Knížecí.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Koukám, že kritika zaznívá z obou stran. Z toho vyplývá, že to byl vhodně zvolený kompromis
Jinak, v Plzeňské ulici na přechodu u Nového Smíchova je úsek častých nehod s chodci, omezení rychlosti je tedy na místě.
S Nádražní souhlasím, tak je asi 30 zbytečná, ale jak jsem psal níže. Svět není růžový, já jsem rád, že se podařilo prosadit aspoň něco.
Jinak, v Plzeňské ulici na přechodu u Nového Smíchova je úsek častých nehod s chodci, omezení rychlosti je tedy na místě.
S Nádražní souhlasím, tak je asi 30 zbytečná, ale jak jsem psal níže. Svět není růžový, já jsem rád, že se podařilo prosadit aspoň něco.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Důvod pro těch 30 ale není ve fyzice, nýbrž v buzeraci.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proxy: Ovšem pak se ukazuje jaké kokotiny tam vytváříte... Nejtěžší, největší a nejhůře brzdící stroj tam necháte jet 50 km/h a auto 30 km/h...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V ODKAZE TEXT KONČÍ "Preference hromadné dopravy navazuje na zavedení zóny 30 ve vybraných místech Smíchova. Zejména tramvaje by tak měly mít, i přes pomalý dojezd ke světelným křižovatkám, zajištěné plynulé pokračování jízdy.", COŽ JE V ROZPORU S MNOU ZVÝRAZNĚNÝM TVRZENÍMProxy píše:............ Praha 5 má tak stanovisko, že na MSO podporuje preferenci tramvají: http://www.praha5.cz/cs/dokument/tiskov ... tk%C3%A1ch
Zároveň podotýkám, že v rámci stejného usnesení dostaly tramvaje výjimku ze zóny 30.
- navíc žel reálně doadtečně vyznačená neplatnost 30 pro TRAM je jen mezi pěší zónou Anděl a SSZ na křížení TT s MSO před Arbesákem
- v Lidické ul. tu 30 i pro TRAM klidně zkousnu - pro zúžený prostor (těsně podél koleje DC parkující IAD) a ZC vyznačené "vedení" cyklistů po TT
- ovšem v Nádražní ul. mezi pěší zónou Anděl a SSZ "Na knížecí"/ul.Ostrovského - Vltavská je zejména ZC na , protože kvůli ní často tzv. utíká volno (byť pozoruji jeho delší "čekání")
- v Plzeňské ul., kde správně IAD nemá (pro vyznačené zákazy vjezdu) co dělat je mi smysl zóny 30 naprosto , pokud P5 odsouhlasila preferenci TRAM.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
RTT Chodovská
Chodovská: pár středečních záběrů z Jižní Spojky, nově položené staré BKV
http://kasme.rajce.idnes.cz/muk-sporilo ... 011230.jpg
http://kasme.rajce.idnes.cz/muk-sporilo ... 011224.jpg
http://kasme.rajce.idnes.cz/muk-sporilo ... 011230.jpg
http://kasme.rajce.idnes.cz/muk-sporilo ... 011224.jpg
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Preference je trochu obětí zfušováné reformy státní správy. Většina světelných křižovatek, kde je provoz tramvají totiž spadá pod odbor dopravních agend Magistrátu. Schvalování je navíc výkon státní správy, do kterého samospráva (zastupitelé) nemůže zasahovat. Můžeme jen lobovat, ale dle silničního zákona má právo do preference mluvit dopravní policie, která je většinou žábou na prameni. Na Praze 5 jsme měli celkem šikovného dopravního policajta, který teď bude mít na starosti celou Prahu, tak snad se situace zlepší.Karosák píše:Snad jen jestli si nepamatujete, jaká panovala situace kolem zavádění preference na MSO? Bohužel budeme slavit výročí týdenního provozu preference na křiž. Kartouzská, které mělo frčet cca od dubna 2016. Tohle jsou opravdu katastrofální výsledky v podpoře a zavádění preference
Neberte osobně! Děkuji
Jinak podporu Prahy 5 pro preferenci tramvají se mi podařilo prosadit až z opozice loni na podzim. Praha 5 má tak stanovisko, že na MSO podporuje preferenci tramvají: http://www.praha5.cz/cs/dokument/tiskov ... tk%C3%A1ch
Zároveň podotýkám, že v rámci stejného usnesení dostaly tramvaje výjimku ze zóny 30.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proxy: Děkuji, naprosto vyčerpávající Že jste změnil působiště opravdu nevím, na fóru jsem prakticky denně a žádnou zprávu o tom jsem nezaznamenal, pochopitelně to není vaše povinnost, takže to neberte jako rypání. Facebook nemám a nepoužívám, takže ani odtamtud jsem se to nemohl dozvědět.
Snad jen jestli si nepamatujete, jaká panovala situace kolem zavádění preference na MSO? Bohužel budeme slavit výročí týdenního provozu preference na křiž. Kartouzská, které mělo frčet cca od dubna 2016. Tohle jsou opravdu katastrofální výsledky v podpoře a zavádění preference
Neberte osobně! Děkuji
Snad jen jestli si nepamatujete, jaká panovala situace kolem zavádění preference na MSO? Bohužel budeme slavit výročí týdenního provozu preference na křiž. Kartouzská, které mělo frčet cca od dubna 2016. Tohle jsou opravdu katastrofální výsledky v podpoře a zavádění preference
Neberte osobně! Děkuji
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já myslel, že už jsem to tady napsal stokrát, takže po stoprvé. Od 28. dubna 2016 již nejsem radním pro dopravu na Praze 5.Karosák píše:Jinak panu Proxovi - Hnykovi jsem psal na oficiální mail již loni z jara dotaz, jak to vypadá s novou Nádražní. Kupodivu jsem se nic nedozvěděl. Asi maji moc prace s plánováním cyklostezek a rozmístěním květináčů...
Předtím se mi ovšem podařilo rekonstrukci odblokovat a přes odpor Zelených prosadit stanovisko Prahy 5, které souhlasí se segregovanou variantou tramvajové trati. To znamená tramvajová trať ve směru z centra za Smíchovským nádražím cca u prodejny koberců odskočí směrem vpravo a bude vedena podél železniční tratě až po křižovatku s ulicí Ke sklárně, kde se vrátí zpět do středové osy ulice Na Zlíchově. Zároveň by se mohl založit kolejový trojúhelník napojení budoucího Dvoreckého mostu. Projektová dokumentace je v současnosti hotova, se všemi orgány kladně projednána. Až dopravní podnik vysoutěží zhotovitele tak se může začít opravovat, velmi optimisticky letos, realisticky spíš příští léto.
Rekonstrukce tramvajové tratě v ulici Za Ženskými domovy závisí na Sekyra Group a ČKD jak rychle získají povolení na své projekty. Zásadní ovšem také bude, jestli sem Magistrát přesune své nové sídlo místo autobusového nádraží Na Knížecí.