A já ten výraz šoto vždycky myslím s takovou láskou a něhou...
A kdo nutil DP, aby ji zrušil Nezrušil si ji náhodou DP sám
Pohled od řízení tramvaje je zase ten, že mít ve špičce na Spořilově pro l.11 7 minut na obrat je . Podobně průletové jsou teď všechny linky s pauzou mimo vůz. Třeba l. 19 má na Pankráci 6 minut a na Lehovci 8 minut ( i když na Lehovci by mohla mít víc), takže to je jistě nesmírně milovaná linka (řidiči i dispečinkem). Kombinace utažených obratových časů, utažených jízdních dob, rozkopané Prahy a vylepšeného LV, kdy jsou nějakou linkou zaplácnuté i smyčky dříve volné (Synkáč, Žižkov), vytvořila stav, který nějaká kusá kolej na Republice (která navíc vznikne za x měsíců) nevyřeší. Ale nejsem proti, aby vznikla.
Akorát, že to vypadá jako maskovací operace, any NĚKDO nemusel přiznat, že se mu něco nepovedlo, a že máme problémy (s vozy, řidiči, penězi). Tak to zamaskuje další akcí, která to trochu vylepší, ale zase ne moc.
A ještě si můžeme dát pohled cestujícího, jelikož magistrát a vedení DP si vytkly za cíl návrat cestujících do MHD. Ovšem pokud jezdíme metodou náhodného výstřelu, díra - 3 tramvaje - díra a pokud vyhazujeme lidi před cílem jejich cesty, aby se tramvaj správně seřadila v počítači, tak tento způsob přesvědčování lidí, aby se vrátili do MHD, se mi zdá poněkud nešťastný.