Pohnout určitě, ale je to opravdu zásluha současného vedení Prahy nebo byly projekty připravené z minula a teď se konečně podařilo dotáhnout k realizaci ?
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, Bém některé věci dojel, některé si střihl, ale z hlediska městské dopravy o něm nejlépe hovoří to, co po něm zůstalo projekčně připravené k výstavbě, že. No nic.MARV píše: ↑12.3.2021 12:19
Obávám se, že současné vedení na magoši má pouze vize a skutek jaksi utek. Od doby Béma se toho v Praze postavilo pro dopravu pramálo. Pouze sem tam nějaká rekonstrukce, do které jsou natlačeni neudržitelným stavem, ale o novostavbách se pouze mluví. Viz Václavák, Dědinu a ostatní. Těch pár metrů na Pankráci se snad ani moc počítat nedá. Takže zatím opravdu ve výstabě 0.
Každopádně. Že se o novostavbách pouze mluví, si myslíte vy, protože do procesu přípravy staveb zřejmě příliš nevidíte, nebo si neumíte reálný stav a posuny příprav vyhledat. Bez urážky, prosím, nemyslím to zle - jen je fakt třeba se o to zajímat poněkud hlouběji. Pak najednou uvidíme, že se s lecčíms povedlo pohnout opravdu výrazně, navíc se také výrazně úspěšněji daří odblokovávat dřívější patové situace (nejčastěji stran pozemků). Já nepočítám Pankrác, také jsem tu trať, všimněte si, neuvedl.
Znova opakuju: Letos začíná Holyně, Libuš, smyčky Zahr. Město, Depo Hostivař, vozovna Hloubětín, to metro, probůh, trolejbusová trať 58, nakupují se trolejbusy, výrazně se pohnulo i s tím Václavákem, Dědinou, nic nemůže být pravdě vzdálenější pravdě než že se tam nic nedělá. A vznikají projekty na další stavby, elektrifikace autobusových linek na levém břehu, koukal jsem, že jede projekční příprava na Malešice, Strahov a podobně. Tedy nejen že se aktuálně skutečně rozjíždí výstavba (a asi každý snad pochopí, že se nedá stavět týden poté, co o nějakém projektu začněte mluvit), ale připravují se i projekty pro budoucnost, pracuje se kontinuálně na více frontách. Za mě spokojenost, takovou podporu veřejné dopravy jsme tu od města opravdu dlouho neměli.
Osobně mě velmi tíží jen spící Jižní tramvajová tangenta, tam by se dle mého mohlo dělat víc, považuju to za infrastrukturní prioritu.
Čili - nepovažuju stav za ideální, ale rozhodně nejlepší za opravdu dlouhá léta. A pokud to takhle půjde dál, výrazně změním své dosavadní voličské zvyklosti, protože i přes nesoulad s některými prosazovanými věcmi musím říct, že za posun v oblasti veřejné dopravy jim to tam za dva roky hodím.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Obávám se, že současné vedení na magoši má pouze vize a skutek jaksi utek. Od doby Béma se toho v Praze postavilo pro dopravu pramálo. Pouze sem tam nějaká rekonstrukce, do které jsou natlačeni neudržitelným stavem, ale o novostavbách se pouze mluví. Viz Václavák, Dědinu a ostatní. Těch pár metrů na Pankráci se snad ani moc počítat nedá. Takže zatím opravdu ve výstabě 0.Ústečák píše: ↑12.3.2021 11:26Jsou na nulové úrovni.Pepa z Vinohrad píše: ↑12.3.2021 11:13
Obávám se, že jeho schopnosti jsou na nulové úrovni.
Piráti a Praha sobě názorně ukazují jak se to nemá dělat.
Až na tu Libuš teda. A Holyni. A vozovnu Hloubětín. A metro D. A rozvoj trolejbusů. A další rozjeté projekty v pokročilé fázi, se kterými se podařilo výrazně pohnout. Ale jasně, jinak čistá nula.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jsou na nulové úrovni.Pepa z Vinohrad píše: ↑12.3.2021 11:13
Obávám se, že jeho schopnosti jsou na nulové úrovni.
Piráti a Praha sobě názorně ukazují jak se to nemá dělat.
Až na tu Libuš teda. A Holyni. A vozovnu Hloubětín. A metro D. A rozvoj trolejbusů. A další rozjeté projekty v pokročilé fázi, se kterými se podařilo výrazně pohnout. Ale jasně, jinak čistá nula.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: 28.4.2020 11:42
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Obávám se, že jeho schopnosti jsou na nulové úrovni.
Piráti a Praha sobě názorně ukazují jak se to nemá dělat.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To mi nepřijde jako rozumnej nápad, zvlášť když tamtudy je to jediná přístupová cesta do oblasti, kde se má stavět.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tady by měl p. Scheinherr ukázat vyjednávací schopnosti a nějak zkoordinovat rekonstrukci ulice Za ženskými domovy v předstihu před developením. V Nádražní se to povedlo, i když tam na to bylo víc času...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Von: Že je to konec TT...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak tohle stojí za to: https://doprava.cx/vylukyab.php
Co dodatNa Knížecí - Křížová
od 26. 2. 2021 (4.30 hod.) cca do roku 2024 - havarijní stav části tramvajové křižovatky Ženské domovy
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ještě vrátit zastávku Ženské domovy a budeme cca tam, kde to už asi tak 38 let mělo být.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... =3&theater
K poměrně netradiční opravě havarijního stavu kolejové křižovatky Ženské domovy došlo o uplynulé noci. Zatímco linky 7 a 21 jsou již od pátku 26. února vedeny z tohoto důvodu odklonem Radlickou ulici, v noci "indiáni" odstranili také nejbolavější místo křižovatky a vyjmuli obě výhybky křižovatky od Křížové. Z ulic tak zmizela poslední křižovatka s pouze čepovými výhybkami.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Chtěl jsem napsat, že nám opět po delší době nastal stav, kdy nejsou žádné tratě ve výluce... njn, ale ten Pankrác to kazí, i když to není výluka kvůli rekonstrukci
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hotovo...
REKONSTRUKCE TRATĚ SKONČILA I Dnes jsme dokončili rekonstrukci tramvajové tratě v ulicích Na Veselí a Soudní a od dnešní 15. hodiny obnovili v úseku provoz na linkách č. 18 a 93.
Postavili jsme také 250 metrů dlouhý nový úsek, který prodloužil stávající trať v ulici Na Pankráci ke stanici metra Pankrác.
Od 27. března 2021 na to navážeme 2. etapou rekonstrukce tramvajové tratě v ulicích Na Pankráci, Táborské a Vladimírově, která by měla skončit 4. června 2021. Poté zahájíme provoz na lince č. 19 i na novém úseku do zastávky Pankrác.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vedel by nekdo, k cemu ma slouzit ostruvek mezi tramvaji a silnici navazujici na severu na zastavku tram Lihovar dc? Opticky kdyby tu nebyl, tak by silnice sla do oblouku mnohem plynuleji.