Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, na ty klacky jsem se chtěl taky zeptat.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co asi jsou ta masivní dřeva, zastižená ve výkopu? Na pražce je to příliš řídké.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nádražní:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Důvod je prostý. Zjistilo se, že pražce a betonová deska spolu nefungovaly tak, jak měly a pražce nezajišťují správnou geometrickou polohu koleje do budoucna. Proto se v části tratě "vyrobí" w-tram a v části hrobečky vzor metro. Polohu koleje tak již nebudou zajištovat pražce.von Špilberk píše: ↑11.9.2019 11:17Na Poříčí: nové koleje postupují od Imperiálu a překonaly přechod u OD Bílá labuť. V zastávkách zatím původní děs.
Jen potřebuju pomoc s druhým obrázkem: Proč se přidává další upevnění kolejnice těsně vedle původního
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Poříčí: nové koleje postupují od Imperiálu a překonaly přechod u OD Bílá labuť. V zastávkách zatím původní děs.
Jen potřebuju pomoc s druhým obrázkem: Proč se přidává další upevnění kolejnice těsně vedle původního
Jen potřebuju pomoc s druhým obrázkem: Proč se přidává další upevnění kolejnice těsně vedle původního
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ústečák: Radlická je totálně doprasená... Ten pruh nepruh DC opravdu způsobuje mraky problémů a nevidím se, že tam tramvaj nikdo moc nechce trvale...
Bohužel je to celkem nová ulice, takže věřit v úpravu asi nelze....
Bohužel je to celkem nová ulice, takže věřit v úpravu asi nelze....
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale autíčkářům se to v Radlické moc nelíbilo. Tuhle se tam nějaký po nehodě s tram rozohnil, že tam tramvaj přece nemá co dělat, že tady nikdy nejezdila. Zaplaťpámbů, že se to tam na těch pár let provizorně uplácá, ta Radlická je fakt problémová.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě se to DC po Radlické líbilo... ♡
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Oznamuje se, že provoz Na Knížecí DC bude obnoven 23.9. po dokončení opravy havarijního stavu TT.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mělo by. Ale kdoví, jak to nakonec dopadne.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jaké jsou nejnovější informace ohledně chystané velké výluky v Nádražní?
Nevezme s tím i nějaké reko trati na Barrandov? Přišlo mi, že třeba na estakádě je zase jen 40 a to i pro 15T...
Nevezme s tím i nějaké reko trati na Barrandov? Přišlo mi, že třeba na estakádě je zase jen 40 a to i pro 15T...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V Nádražní jsou už na místě obě výhybky. Délka jednokolejného úseku cca 100 metrů. Krytí úseku je návěstmi "Zákaz potkávání" - přednost mají vlaky do centra.