Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Trávu v kolejích nahradí rostliny snášející sucho, ušetří se na zavlažování
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/tramv ... zpravy_zaz
Pak se ale musíme zamyslet nad tím, proč tam ta tráva je. Kvůli mikroklimatu. Odpařuje vodu a chladí vzduch. Sukulenty vydrží bez závlahy, to znamená, že vodu neodpařují a nechladí. Tak na co vlastně zeleň, když je s tím práce?
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/tramv ... zpravy_zaz
Pak se ale musíme zamyslet nad tím, proč tam ta tráva je. Kvůli mikroklimatu. Odpařuje vodu a chladí vzduch. Sukulenty vydrží bez závlahy, to znamená, že vodu neodpařují a nechladí. Tak na co vlastně zeleň, když je s tím práce?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
O problému s vexlí na výjezdu z vnitřní a střední ve Spojovací se ví a v rámci reklamace se bude řešit, pokud vím.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Výjezd ze střední taky není úplně hladký, možná by tam chtělo něco obrousit.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
...která se tak nějak nepovedla, bo při výjezdu z vnitřní koleje dojde při průjezdu výhybkou k prudkému nárazu... Aspoň teda v neděli to tam kopalo do všech kol vozu...von Špilberk píše: ↑03.9.2019 14:31http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o ... ci-007.jpgJedna informace ovšem chybí: jde o výhybku blokovou, takže máme unikát blokovou čepovku.Jedinou výhybkou, vyměněnou v rámci této opravy je ta na sjezdu střední a vnitřní koleje. Kupodivu, ač s novou přestavníkovou skříní a novým odvodněním, jde o výhybku čepovou. | 17.08.2019
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o ... ci-007.jpg
Jedna informace ovšem chybí: jde o výhybku blokovou, takže máme unikát blokovou čepovku.Jedinou výhybkou, vyměněnou v rámci této opravy je ta na sjezdu střední a vnitřní koleje. Kupodivu, ač s novou přestavníkovou skříní a novým odvodněním, jde o výhybku čepovou. | 17.08.2019
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pamatuji se, že se to dělávalo na dráze, teď už jsem to dlouho neviděl. Nedělala se s tím žádná věda, nic se nijak extra nečistilo, koleje se z boku nastříkaly. To, že to sleze, ničemu nevadí, další rok se to cákne znova.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ve Würzburgu natírají koleje na bílo, aby se méně zahřívaly a kroutily. Mohlo by se to uplatnit i u nás. Nevím ale, jak se řeší ta rez a okuje. Buď by se musely perfektně vypucovat drátěným kartáčem (a odrbat přitom upevňovadla, bokovnice atd), nebo použít hodně drahou barvu na rez, jinak to rychle sleze.
https://www.novinky.cz/zahranicni/51145 ... edrum.html
https://www.novinky.cz/zahranicni/51145 ... edrum.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jáma Barrandov...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jáma Barrandov...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Když porovnávám tento výsledek třeba s Otakarkou, tak je to v zásadě stejně členěné (akorát na Otakarce je sloupek rozšiřený) a díky tomu je pravý sloupeček s čísly linek tady tak uzoučký a málo čitelný. Což je samozřejmě výrazná chyba. Ideální by bylo ten piktogram posunout trochu vlevo a asi i malinko zmenšit, ale asi možná je dána velikost nějako normou??? Jinak typově je vlastně stejný s ostatními sloupky.P_V píše:Nejkrutější je, jak je půlka obrazovky zaplácnutá konstantním piktogramem tramvaje, a zbylé informace se tísní drobným písmem v koutě. Ta cedule měla být klasicky malovaná na plechu, nad tím vším.
Kdyby se piktogram vyšoupl nahoru, tak co by bylo vedle těch čísel linek??, a sloupek by už byl opravdu šíleně vysokej.
Tu horní nástavbu bych prostě udělal širší, jako je to u jiných sloupků. Už je to vysoko nad hlavama procházejících lidí, tak by to nemuselo vůbec vadit, kdyby byl rozšířen o cca 5 - 10 cm.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nejkrutější je, jak je půlka obrazovky zaplácnutá konstantním piktogramem tramvaje, a zbylé informace se tísní drobným písmem v koutě. Ta cedule měla být klasicky malovaná na plechu, nad tím vším.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Prosím pěkně, ten hustokrutej označník ve Vysočanech požívá k zobrazování e-ink jako čtečky? Nápad dobrý, ale provedení tradičně naprosto šílené
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pan Šurovský nestíhá stříhat pásky:lol:
Ale uznávám, že pan radní pro dopravu na FB perlí fakt dobře :D.
Ale uznávám, že pan radní pro dopravu na FB perlí fakt dobře :D.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Vrsek se slavnostne predstavoval dnes kolem 13 hodiny. Fotky sem jiste nekdo doda. Ja tam nebyl, takze nemam.