Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 17.2.2017 14:06

A chápu, že v tvém ideálním světě tam takový člověk možná "nemá co dělat", ale v dnešní situaci by tvé rozhodnutí jek vyhodit způsobilo, že tam bude pouhý pěšák a přestane fungovat i to málo, co šlo doteď :cry:
A samozřejmě zlatý Bém, zlatý Jája... Zlatý komunisti :prase

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 17.2.2017 13:55

Fakt nevím, jestli jsi tu první den, nebo chceš za každou cenu ušpinit kohokoli, kdo se snaží alespoň minimalne posunout věci k lepšímu, nebo jsi vypadl z vany? Retro wany? :D
Rozhlédni se kolem, a řekni, koho bys tam že zdejší kotliny dosadil?? Buď je to borec, co studoval technický obor a je zapálený pro věc a je to odborník, ale holt na technických školách není volitelný předmět "Lobbystika technologií v dopravě". Nebo je to "zdatný" politik, který studoval VŠE, UJAK, nebo čertvíco, ale k technice prostě nečuchl. Znáš nějakého dopravního fandu, co je i silný politik? Podle toho co požaduješ by to klidně mohl být OMH, kterého však pochopitelně smeteš, protože je to šotouš a šotouši dopravě škodí, protože mají jen vize a ne odbornost. Mimochodem pak Š patri mezi ty nadšené a politicky schopnější, ale už není na JDCT, ale je technický a má na starosti podvozky metra, eskalátory, padající vozovny, projekt elektrobusů,,....... a ještě boj za "své" TT. Takže někdo takto vysoko postavený nemá už čas řešit "drobnosti" jakože se někde sype panel. To je na těch lidech níže, ale o tech už jsme mluvili. Obávám se, že není síla tě přimět věc pochopit. Rozhodně nehájím zkostnatělý DP, ale spoustu těch srdcařů, co dobré věci věnují spousty osobního času a sil navíc, aby prosadili i třeba takovou blbost, jako montáž těsnících klapek, aby nám netáhl v zimě ledový vzudch do kabiny. Ano takto těžkopádný podnik je! Predstav si, že by se u vás 2 roky řešilo, že nejde klimatizace v kanceláři. Mnoho těch lidí znám osobně a velmi si jich a jejich práce vážím a vím, že jejich "neúspěch" není jejich vinou ale systémem a prostě mně hluboce uráží, že na jejich snahu plive někdo, kdo celé situaci nikdy ani špetkou neprospěl.
S tebou je to marný, ale až to po nás bude někdo číst, ať má co nejobjektivnější informace a ať té lidské píli udělám alespoň malé PR, když už se jej nedočkají oficiální cestou. Proto ty dlouhé texty. Děkuji za pozornost, víc už pro věc momentálně udělat asi nemohu. Držte se a moc děkuji, že díky vám funguje podnik alespoň tak jak funguje.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.2.2017 13:12

Von, Karosák: Obnovit určitý spojení, když mi město nasype 130 mega nahoru by asi dokázal kdokoli...

Můj názor na současný ROPID je poměrně známý... Bohužel zlatej Jája a Pája... To co předvádí jsou akorát šotoušoviny a kraviny a ještě se dokážou kasat jak jsou užasní...

JDCT. Technický už tam je poměrně dlouho ne? A že není schopný prosadit přepanelovaní největších průserů v síti? Tak tam nemá co dělat...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.2.2017 13:03

9001 píše:von Špilberk : Přesně jak píšeš... Pokud to vedení neumí prodat, tak tam se pak nesmí divit... Jenom další důkaz, že odborník bez schopnosti cokoli vyjednat s politickou garniturou je naprosto k ničemu...
Jo, jenže konečné slovo má politik. Takže (jak píše Karosák) buď je tam slouha, který ani necekne, nebo je tam srdcař - odborník, ale i ten musí opatrně a ještě opatrněji. Takže problém bych neviděl v tom, že odborníci nejsou schopní něco s politiky vyjednat, ale v tom, že politici o odborný názor dost často vůbec nestojí. Nebo si to poslechnou a pak si odsouhlasí, to, co chtějí, protože ONI přece mají svoji politickou vizi, musí nakrmit lobbisty a spřátelené firmy, a přece jim to nebude narušovat taková maličkost jako odborný názor. 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.2.2017 12:48

von Špilberk : Přesně jak píšeš... Pokud to vedení neumí prodat, tak tam se pak nesmí divit... Jenom další důkaz, že odborník bez schopnosti cokoli vyjednat s politickou garniturou je naprosto k ničemu...

Radlická: Tam je problém úplně jinde... Tam je totálně zvoraná ulice hlavně směrem k tunelům... Tramvaj a auto se cca v úrovni Mafry vejde s chirurgickou přesností což není ideální... A zbytek ulice není o moc lepší... Z doby co jsem tam pracoval a jezdilo se tam, tak to bylo pravidelné zvonění a občas slisované auto u chodníku... Takže pro pravidelný provoz bohužel nic moc... Tam to projektanti bohužel totálně zničili...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 17.2.2017 12:20

Přesně. No a pokud se místo posluhovačského ouřady na odpovědné místo u páky dostane s požehnáním všech svatých srdcař (MŠ,JDCT a znám mnoho dalších....) musí postupovat velmi velmi citlivě (a pan 9001 řekne pripos_aně) a do nějakých "nových pořádků" se fakt pouštět nemůže, bo se tam jinak ani neohřeje. To se holt dneska nenosí, pracovat pro věc a se zápalem. To je rovnou cesta do pekel. Naopak musí dostatečně podržtaškovat, aby mu dali shora pokoj a mohl potichu zavést alespoň nějaké malé zlepšení Z:idea: Například to kolo-kolejnice, nebo analogicky například obnovit spojení Bohemians-IPP. A spousta dalších drobností, která přichází na svět ideálně zcela bez pozornosti.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.2.2017 12:03

9001 píše:Radši to nechám vyhnít, plat mám slušný, něco jsem udělal, o víkendu si půjdu zajezdit s retrowanou a jinak cajk... Prostě další podrtaška na úrovni ROPIDu, který je snad nejvíc přizdisráčský z městských organizací... Že si DP nedokáže prosadit aspoň repanelizaci tratě s novým asfaltem je opravdu smutné...

Bohužel doba Houfka, který to uměl hrát i politicky jsou pryč...
Já bych řekl, že nechápete, že ROPID i DPP jsou organizace města. Jsou městem řízené a městu podřízené, takže když je město řídí blbě, tak je to pořád problém města. Pro funkcionáře těch organizací je to pak buď a nebo: buď udělám, to (blbost) co po mě politici chtějí a zůstanu ve funkci nebo to neudělám, budu odvolán, takže o funkci přijdu a budu muset "normálně" pracovat. :D
To, že je to čím dál horší, nebude tím, že to Houfek uměl. Bude to tím, že ve volbách byl zvolen naprosto "příšernej" materiál. Různí aktivisti, kteří ničemu nerozumí, ale chtějí o všem rozhodovat a všechno řídit, s tím, že musí být po jejich za každou cenu (viz. zastávka Štvanice). Ovšem zastupitelská demokracie takhle funguje... :smt102

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 17.2.2017 11:00

A to je právě ta konfrontace- buď dejte do kupy trať budoucnost nebudoucnost, nebo holt začneme používat tu novou, 16 let nepoužívanou trať :twisted:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.2.2017 10:27

Karosák píše: Například přínos projektu kolo-kolejnice je dalekosáhlý, ale když se řeší rozpočet, tak po jeho přínosu pes neštěkne, jen se tradičně zopakuje "hledejte úspory". Ale kolik se jich dosáhlo už je nezájem.
Ono by to taky chtělo umět nějaké pozitivní výsledky správně "prodat". Jestli je ten přínos projektu kolo/kolejnice už tak velký, tak ať to JDCT a JSVT dají do propagandistického oddělení ke zveřejnění. :D
Karosák píše: Jinak se už nemůžu dočkat, až to esíčko Na Knížecí exne úplně, mohlo by se konečně začít přemýšlet o provozu v Radlické =P~
No, to by ale omezilo :auto :auto :auto . 8-[

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.2.2017 8:35

Karosák: A to je právě ten problém... Radši to nechám vyhnít, plat mám slušný, něco jsem udělal, o víkendu si půjdu zajezdit s retrowanou a jinak cajk... Prostě další podrtaška na úrovni ROPIDu, který je snad nejvíc přizdisráčský z městských organizací... Že si DP nedokáže prosadit aspoň repanelizaci tratě s novým asfaltem je opravdu smutné...

Bohužel doba Houfka, který to uměl hrát i politicky jsou pryč...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 17.2.2017 7:41

Jinak panu Proxovi - Hnykovi jsem psal na oficiální mail již loni z jara dotaz, jak to vypadá s novou Nádražní. Kupodivu jsem se nic nedozvěděl. Asi maji moc prace s plánováním cyklostezek a rozmístěním květináčů...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 17.2.2017 7:27

A to se pak ani nedivím, že to DP/JDCT nechá vyhnít. Prostě když to nejde pod dobrém a koncepčně dopředu připravit a vyřešit....no tak nazdar, klidně to zavřeme. Rád bych si poslechl argumenty a politickou sílu pana 9001 na těch poradách proti mašinérii samospráv v agónii, resp. pod vlivem různých... zájmových skupin, řekneme :lol: Ja bych na to při vidině té obrovské "podpory města veřejné dopravě" taky dlabal....Jak proč si dělat násilí, když výsledek a podpora v nedohlednu a na své pozici nejsem politicky exponovaný? Vůbec, nohy na stůl a buřtcajk....To bych řekl, že tam ještě stále jsou srdcaři a tak můžeme jezdit alespoň tak jak jezdíme. Například přínos projektu kolo-kolejnice je dalekosáhlý, ale když se řeší rozpočet, tak po jeho přínosu pes neštěkne, jen se tradičně zopakuje "hledejte úspory". Ale kolik se jich dosáhlo už je nezájem.

Jinak se už nemůžu dočkat, až to esíčko Na Knížecí exne úplně, mohlo by se konečně začít přemýšlet o provozu v Radlické =P~

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.2.2017 6:46

9001 píše:nové BKV sehnat jdou :devilsmokin
Tak v zásobě panelů BKV opravdu problém není. 8-)

Jinak ty futuristické vize mne už fakt :zadnice . Chodovská jen repanel, protože něco v budoucnosti, Zenklova nic, protože něco v budoucnosti, Nádražní ob rok flikovačka, protože něco v budoucnosti, Na Knížecí nic, protože něco v budoucnosti.
Hlavní problém je opravdu na Městě a ne na DPP. Všechny tyhle halucinační vize věcí budoucích na magistrátu brání v rekonstrukcích a poctivých opravách TT, ale ostudu má pak jen DPP.
Přitom ty TT mohly být dávno opravené (rekonstruované), a než dojde na realizaci těch snů (pokud vůbec), tak by byly kolejnice dávno zralé na výměnu. Ale to jsou furt ty kecy, že za rok už se začne, a za rok nic, a že zase za rok a bla bla bla a 20 let v :zadnice jen to hvízdne. A pak není nic, ani ty nové stavby, ani opravené TT. :prase :prase @3657
Mimochodem Na Knížecí to esíčko za chvíli dopadne jako Zenklova.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 16.2.2017 20:45

Ty 14T už skoro co deset minut tomu taky moc nepomáhaj... Holt smůla, že jsou ve vozovně s nejhorším napojením, takovej Hloubětín by na tom byl podstatně líp.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 16.2.2017 19:38

Karosák: Minimálně repanelizace by tomuhle zabránila... Jak sám píšeš...Nádražní je to samé... Takže ano politická slabost si najít cestičku, aby to fungovalo aspon provizorně...

Ono bohužel jenom další čárka po ultrasocko wanách...

P.S. nové BKV sehnat jdou :devilsmokin

Odpovědět