Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Upřímně trochu rozpoluplné pocity... Tyčové zábradlí to dost zabijí... Stromy tak asi nebudou mít extrémně dlouhou životnost, když vidím ten "květináč"...
Uvidíme až to bude hotové všechno.
Uvidíme až to bude hotové všechno.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak na Průběžné již první zasazené stromy. http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Prube ... ny_ostrov/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
diky za info, já tam dlouho nejel - pevně jsem věřil, že ty Holešovice "brali jedním vrzem" mohu tedy jen povzdechnou "škoda, že se tak nestalo".Syrda píše:...... Maniny touto úpravou neprošly, zde je stále nástup z vozovky.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
MMM: díky za doplnění Tusarovy a Lihovaru. Maniny touto úpravou neprošly, zde je stále nástup z vozovky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
1.) já neřešil špatnou výšku či neexistující nájezdy k nástupním hranám TRAM zastávek, ale jen jejich neexistenciSyrda píše:Zkusil jsem udělat jednoduchý přehled (bez)bariérovosti tramvajových zastávek. Dělal jsem to v rychlosti, takže tam pár chyb bude.
2.) v rychlém prvním pohledu do tvého seznamu jsem našel chyby:
a) "Tusarova - nájezd na ostrůvek" - uvedená zastávka je po REKO jako další v okolí a není "ostrůvková", ale tzv. "vídeňská" = nástupní hrana/plocha ve vozovce je zvednuta do výše přilehlého chodníku, čili nájezd na ní z chodníku musí být bezbariérový
b) "Maniny - ve vozovce" - neplatí o nich to samé jako o Tusarově
c) " Lihovar ZC - OK" je nesmysl, protože jako např. Karlovy lázně mají hranu daleko od TRAM
= je větší problém úzký pruh vozovky mezi TRAM a hranou chodníku překonat/přejet s kočárem než když je nástup z jízdního pruhu vozovky
= plošina může, ale nemusí BEZPEČNĚ/DOSTATEČNĚ dosáhnout na hranu chodníku
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zkusil jsem udělat jednoduchý přehled (bez)bariérovosti tramvajových zastávek. Dělal jsem to v rychlosti, takže tam pár chyb bude.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Myslel jsem samozřejmě zastávky v Korunní.MM-Mikulovsky píše:cwapa:
"bude to vše" - myšlena jistě bezbariérovost, ale kde
- stálé zastávky na ulici Korunní a těsně u ní
- bez občasných zastávek Blanická, které právě i teď slouží pro přestup na/z NAD
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
DÍKY - za nápovědu, ale:thriller2 píše:Nuselská radnice, Horky, Újezd.
1.) TT Horky- Chodovská jsem neuváděl/nepočítal schválně pro současnou (v několika etapách) probíhající REKO TT.
2.) k Nuselské radnici musíme ještě vlastně uvést Na Veselí
3.) Újezd je jen 1 ze 3, ale ještě jsou na levém břehu Vltavy bariérové 2 zastávky Na Knížecí v Nádražní ul., Lihovar ZC, 2 zast. Malostranská u vlády, 2 zast. Čechův most a Chotkovy sady DC
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nuselská radnice, Horky, Újezd.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
cwapa:
"bude to vše" - myšlena jistě bezbariérovost, ale kde
- stálé zastávky na ulici Korunní a těsně u ní
- bez občasných zastávek Blanická, které právě i teď slouží pro přestup na/z NAD
NEBUDE VYŘEŠENA BARIÉROVOST ZASTÁVEK TRAM V MNOHA DALŠÍCH ČÁSTECH PRAHY - např.:
v blízkém okolí:
- Žižkově: Lipanská
Olšanských hřbitovech - výstupní v obrat. (vnější kolej špatná ostrůvková hrana a vnitřní bez hrany ostrůvku),
Starostrašnické ul- Vozovna SA a Nad Primaskou
v centru - Karlovy lázně (DC nepřiblížená hrana chodníku mezi níž a TRAM se protáhne i cyklista a ZC bez zastávky), Malostranská (u vlády), Čechův most)
Holešovice - Kamenická (a s tálo by tam dořešit i zast. Letenské nám. k ní, kde nefunguje stávající tzv. vídeň)
Nuselském údolí - 2 zast.DC (Fidlovačka a Svatoplukova) a 1 DC i ZC (Ostrčilák)
"sever" - Hercovka (byť tam nedávno proběhla REKO TT a následně upravení blízkých přechodů na bezbariérové), Stejskalova a Vosmíkových (čert ví, kdy bude zrušena stavební úzávěra v místě), Ke stírce (proběhla letos repanelizace = REKO tam asi ještě pár let rozhodně nebude), Březiněveská - Líbeznická - Voz. Kobylisy nácestné (byl nějaký problém se získáním povolení na REKO TT, tak toto odloženo na příští rok), na Kolbenově ul.
NA CO JSEM JEŠTĚ ZAPOMENUL
"bude to vše" - myšlena jistě bezbariérovost, ale kde
- stálé zastávky na ulici Korunní a těsně u ní
- bez občasných zastávek Blanická, které právě i teď slouží pro přestup na/z NAD
NEBUDE VYŘEŠENA BARIÉROVOST ZASTÁVEK TRAM V MNOHA DALŠÍCH ČÁSTECH PRAHY - např.:
v blízkém okolí:
- Žižkově: Lipanská
Olšanských hřbitovech - výstupní v obrat. (vnější kolej špatná ostrůvková hrana a vnitřní bez hrany ostrůvku),
Starostrašnické ul- Vozovna SA a Nad Primaskou
v centru - Karlovy lázně (DC nepřiblížená hrana chodníku mezi níž a TRAM se protáhne i cyklista a ZC bez zastávky), Malostranská (u vlády), Čechův most)
Holešovice - Kamenická (a s tálo by tam dořešit i zast. Letenské nám. k ní, kde nefunguje stávající tzv. vídeň)
Nuselském údolí - 2 zast.DC (Fidlovačka a Svatoplukova) a 1 DC i ZC (Ostrčilák)
"sever" - Hercovka (byť tam nedávno proběhla REKO TT a následně upravení blízkých přechodů na bezbariérové), Stejskalova a Vosmíkových (čert ví, kdy bude zrušena stavební úzávěra v místě), Ke stírce (proběhla letos repanelizace = REKO tam asi ještě pár let rozhodně nebude), Březiněveská - Líbeznická - Voz. Kobylisy nácestné (byl nějaký problém se získáním povolení na REKO TT, tak toto odloženo na příští rok), na Kolbenově ul.
NA CO JSEM JEŠTĚ ZAPOMENUL
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Datum ve vlepce si nepamatuji, ale už měli skoro položenou i dlažbu, takže od srpna už by to mohlo fungovat.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ještě by mohli udělat Orionku a Vinohradskou vodárnu a bude to vše. Jo a kdy bude ta Perunova hotova?Karosák píše:Perunova DC se stává mysem!
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Perunova DC se stává mysem!
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Řešením by bylo přidat čas na odbočení ze Svatovítské do Milady Horákové. Ještě po šestý večer stála celá Svatovítská a Kulaťák. Přitom Milada je prázdná, od Patočkovy taky nic moc provoz, nic nebrání prodloužit zelenou ze Svatovítské. Nebo ne?
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Přechod doprostřed nelze. Díky normám musí proti němu ústit zábradlí, aby chodec nepokračoval do kolejiště. Tudíž v případě přechodu uprostřed už by neměly tramvaje kde stanicovat vůbec. Navíc by už opravdu jen velmi těžko byl bezbariérový. Jen se tady prostě ukazuje jak "prozíravé" bylo odslepit napojení Bubenečské ulice v oblasti Hradčanské. Celé Dejvice a Bubeneč nyní s "Prahou" propojuje jen Svatovítská ulice....petr03 píše:Vratim se k tem dejvicim a semaforum. Dnes jsem si to dal autem. Kolem 14 hodiny od prasnaku na podbabu. Sila. Kulatak parkoviste, jugoparty kolona az k zeleny, evropska v poho, od korunovacni to pekne taky stalo. V pul ctvrte jsem se vracel smer tunely. Kolona na jugoparty stejna, tak jsem to objel bokem na csarmy, tam to stalo taky, ve dvou pruzich. Kulatak, sila, dokonce bych to nazval i jako zmatek. Nejvice me stvali ti nedockavci, co proste na ty koleje musi vjet, i kdyz vidi, ze tam zustanou stat. Takze tram od podbaby pekne vykysla. No kdyz jsem se doplouzil k vyjezdu do svatovitske, tak par postrehu. Semafor lidi ignoruji, hlavne tlacitka. Kdyz uz u semaforu nikdo neni, je zelena, tak to zazdi druhy prechod u oznacniku. Pak uz pohoda, jen u prasnaku kolona. Ale to bude hlavne zavrenou korunovacni. Takze nevim nevim. Ale ted jak to pisu, jedno reseni bych asi mel. Zrusit 1 prechod, a sloucit to do jednoho prechodu cca v puli stanici. A klidne rizen svetly. Druhy reseni podchod. A misto si myslim by bylo, urcite zc jo, i by se dalo rozsirit, zastavky jsou podle me dost siroke.