Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bohužel se holešovická výluka protahuje skoro na dvojnásobek, do 7.4.2015: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/nadra ... -tramvaji/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aktuálně z Ortenova náměstí:
(Další fotky zde:http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 0306201551)
(Další fotky zde:http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 0306201551)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
a už se i betonuje...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Protože je to zábava..
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A já hlavně nevim, proč MMMilan "projektuje" něco o čem už je rozhodnuto... To je ten Milanův vševědoucí syndrom.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Umístění výhybek do těch oblouků smyčky ti změní geometrii a vynutí si to posun osy trochu na západ. Na to tam není místo, takže to nejde.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Sporilov byla ukazka naproste versiny vexli = az na ty do/z rozjezdovych/sjezdovych splitek je kazda jefnou vetvi v oblouku (a druhou v prime)! Kdyz jsem uvedl, ze navrh Petrin odvozuji od Sporilova, tsk si predstav, ze tedy prave uvedene plati i o vyhybkavh propojek koleji = kdyz koleje jsoj v obloku, tak ta propojka bude prima!
Prejezdy na Pa byla ukazka realnosti slozitejsi konstrukce, kdy v oblouku jsou obe vetve vexle.
Cele to bylo vyvraceni tveho tvrzeni, ze vexle nejde dat do oblouku!
Prejezdy na Pa byla ukazka realnosti slozitejsi konstrukce, kdy v oblouku jsou obe vetve vexle.
Cele to bylo vyvraceni tveho tvrzeni, ze vexle nejde dat do oblouku!
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na sporáku je těch deset metrů mezi hrotem a srdcovkou v přímé, na to na Hejrováku není místo. U vozovny je zase krásně vidět, jakou délku ty přejezdy zabírají, takže bys pak na vnitřní koleji na Hejrováku mezi hranicema měl místo max na jedno sólíčko, možná ani to ne.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Opakuji na vnejsi kolej (kde by byly vvyhybky prejezdu dal od sebe) se 2 15T musi vlezt na vnitrni by se vlezlo jen jedno ci 3 wany a mozna 2 soupravy RP
Vyhybky v oblouku jsou na mnkha mistech - obratiste Sporilov ci prejezdy u vrat PA.
Ukazka vyuziti maximalni kapacity stani trsmvaje na propojce koleji:
Vyhybky v oblouku jsou na mnkha mistech - obratiste Sporilov ci prejezdy u vrat PA.
Ukazka vyuziti maximalni kapacity stani trsmvaje na propojce koleji:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MMM no prostě ne. Sice sis to nakreslil, že máš mezi hranicema přes dvaatřicet metrů pro soupravu, ale ve skutečnosti jsou výhybky trochu delší a potřeboval bys ten kolejový přejezd posunout víc na západ, tj. do oblouku. A to nejde.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
no a kdyby se prece jen na vnitrni kolej nevlezly mezi 4 15T (presne pred a za 2 z nich stojici mezi soucasnymi zastavkami te koleje - viz prilohy) 2 propojovaci vyhybky s vnejsi koleji (respektive vlastni propojky - konce tech 15T by mohly stat mezi namezniky na tech vyhybkach vnitrni koleje), tak logicky by se nezkracoval odstavny prostor na krajich vnitrni koleje (v urovni zsstavek soucasnych a ponechanych na vnejsi koleji), ale mezi temi propojovacimi vyhybkami = na vnejsi koleji by se daly odstavit 2 15T, ale na vnitrni jen jedno (respektive 3 wany ci mozna tesne i 4 T).MM-Mikulovsky píše:Jistě jsem v mapě nákresu neudělal "propojky" kolejí za výstupní a před nástupní zastávkou přesně, ale určitě jsem viděl v minulosti (a to i nedávné) stát na vnitřní koleji obratiště Petřiny mezi zastávkami 2 15T za sebou a ještě tam byl kus místa (typuji, že určitě minimálně cca 8m) a každá ze zastávek je na 15T = musí to vyjít, že při otočeném směru jízdy po vnitřní koleji v odstavných prostorech v úrovni zastávek vnější koleje by byla kapacita vždy na 1 15T a do obratového oblouku vnitřní koleje (včetně propojek s vnější kolejí) se mezi námezníky musí vlézt s rezervou další 2 soupravy (v nákresu je na každý článek 15T počítáno 12m = celé 15T 36m a to zdaleka nemá, takže tam musí být víc jak 6m rozestup mezi 2 15T v obratovém oblouku a víc jak 3m "bočního rozestupu" jich od těch odstavených v úrovni zastávek)!!!thriller2 píše:MMM: to je uspořádání, při kterým se ti tam nevejdou celé soupravy. A manipulační koleje, na které se nevejdou celé soupravy jsou na ho v no.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Neříkal bych to nahlas před obyvateli Cibulky.MM-Mikulovsky píše: zatímco na Plzeňské je potenciál "natáhnutí" cestujících z menšího či většího okolí kolem TT a tím její význam zvýšit
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Technicky si to lze vygůglit - viz třeba http://www.ebeton.cz/pojmy/betonovani-v-zime:9001 píše:A spíš technická. Ono se může betonovat, když je přes den do 5 stupnů a v noci je lehce pod nulou?
Pro zmírnění nebo eliminaci nepříznivých účinků nízkých teplot můžeme přistoupit k:
zajištění teploty čerstvého betonu při výrobě a jeho dopravě:
- ohřevem záměsové vody,
- ohřevem kameniva (je-li to v možnostech konkrétní betonárny).
zajištění teploty betonu při tuhnutí a tvrdnutí - z hlediska složení betonu:
- použít betony s vyšším vývinem hydratačního tepla, tzn.:
- dát přednost cementům s vyšším obsahem slínku (CEM I, CEM II/A-B),
- použít cementy s rychlým náběhem počátečních pevností (označují se písmenem "R"),
- použít přísady urychlující tuhnutí a tvrdnutí betonu.
zajištění teploty betonu při tuhnutí a tvrdnutí v bednění - pasivní:
- zakrytí konstrukce (fólií, deskami apod.).
- zaplachtování části konstrukce nebo objektu a foukání horkého vzduchu pod plachty,
- elektroohřev betonu uloženého v bednění.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A spíš technická. Ono se může betonovat, když je přes den do 5 stupnů a v noci je lehce pod nulou?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Už leží koleje...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.