Na Podbabě a Zelené nastoupí dost vysoký počet lidí, co pak na Kulaťáku vystoupí a jde na metro...Dovolil bych si tvrdit, že i většina cestujících.trainzjohny píše:Ze Zelené jede kolik procent lidí ?
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ze Zelené jede kolik procent lidí ?
Pane MOpe chápu že pro vás je to dál, ale pro naprostou většinu je to lepší, bude se muset hold přizpůsobit, nebo jste nepřizpůsobivý ?!
jannn - vypadá to na větší osovku a tak možný provoz bus
Pane MOpe chápu že pro vás je to dál, ale pro naprostou většinu je to lepší, bude se muset hold přizpůsobit, nebo jste nepřizpůsobivý ?!
jannn - vypadá to na větší osovku a tak možný provoz bus
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tuší někdo, proč zde probůh nemohli udělat TT na zvýšeném tělese? Dokonce ani na ty bumlíky to zatím nevypadá
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.jpg.html
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mop:
Pokud se opravdu podaří zrealizovat společnou zastávku BUS+TRAM, odsunutí mi vůbec nevadí.
Pokud se opravdu podaří zrealizovat společnou zastávku BUS+TRAM, odsunutí mi vůbec nevadí.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A odkdy mi jede tramvaj ze Zelene pres Dejvickou? Argument typu prestup na HR neberu - dlouho faram + vystojim dulek na krizovatce Prasny most. Tady jsem vybehnul, do 2 minut byl na perone v metru a hezky to obcas o vikendu navazovalo. Mozna jeste vzniknou i nejaka dalsi svetla ve Svatovitske, tudiz dalsi potencialni zdrzeni. Dekuji, nemam zajem.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Do metra to bude stejně daleko z Dejvické kde je i bezpečnější přístup, ne ?MOp píše:Zcela jiste nova zabradli a tim nucene prechody, posun zastavek => do metra to bude vyrazne dal.
Při příjezdu z druhého směru zůstává Hradčanská, takže jediné protažení to bude o kus pro linku 2 ve směru na Evropskou a tam se stále dá přestoupit až na Evropské.
Myslím že v reálu to jenom přinese zlepšení dopravy na kulaťáku neboť lidi nebudou pořád vartovat na těch přechodech hned u něj.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zcela jiste nova zabradli a tim nucene prechody, posun zastavek => do metra to bude vyrazne dal.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Čili v místě dnešních zastávek nočních autobusů budou zastávky autobusu i tramvaje, chápu to tak dobře?m@rtin píše: Měly by být posunuty jižněji za křižovatku velkého okruhu VN a společné s autobusy. Kafkova pro autobusy má být zrušena.
Proč hrůza?MOp píše: Ani to videt nechceme, bude to hruza.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ani to videt nechceme, bude to hruza.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Měly by být posunuty jižněji za křižovatku velkého okruhu VN a společné s autobusy. Kafkova pro autobusy má být zrušena.Neral píše:Není někde k vidění plán, jaká bude výsledná podoba Svatovítské ulice po rekonstrukci? Četl jsem, že se mají posouvat tramvajové zastávky Vítězné náměstí, a celkově nějak upravovat uspořádání uličního prostoru.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není někde k vidění plán, jaká bude výsledná podoba Svatovítské ulice po rekonstrukci? Četl jsem, že se mají posouvat tramvajové zastávky Vítězné náměstí, a celkově nějak upravovat uspořádání uličního prostoru.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
takže ještě jednou přehlednějiMM-Mikulovsky píše:jó, tady také souhlasím - ovšem kéž by DP měl jen 20 dceřinovek, ale on (jak jsem upozornil v minulém příspěvku) má vlastnické vztahy propleteny tak, že přes jednu (100%) dceřinovku nově vlastní většinu (60%) jiné dceřinovky, v níž má ve svém majetku přímo menšinový (40%) podíl = musí být provázanost značně nepřehledná = neefektivní = výhodná pro ztrátu výnosů z činností!Bobik píše:Já spíš nechápu, proč má DPP 20 dceřinejch firem, vlastní traťováky a všichni dělaj to samý. Proč to není v jednom.
Osobně by se mi líbilo to mít pod jednou jedinou - nejlépe nejstarší/nejznámější = Pražskou strojírnou, která by se dělila třeba na sekce:
- "výroba kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současná Praž. strojírna)
- "montáž a opravy kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současní svářeči "přímo" v DP Praha a.s. a v GTR-DP Praha s.r.o.)
- "montáž a rekonstrukce kolejových vozidel" (zejména současné TRAM dílny = lakovna, elektrikáři atd., jež by mohly využívat dodavatelství současné Pražské strojírny - jistě schopné výroby i částí či dokonce celých vozových skříní)
Pražská strojírna a.s. - výroba, montáž, rekonstrukce a opravy kolejových a ocelových konstrukcí a vozidel
rozdělená do sekcí:
- výroba kolejových a ocelových konstrukcí (v areálu současné Praž. strojírny ve Vinoři)
- montáž a opravy kolejových a ocelových konstrukcí (práce v terénu - u zákazníků, ať již na tratích DPP či jiných svářečských a souvisejících stavebních činnostech)
- montáž a rekonstrukce vozidel (drážních i silničních - např. člověk schopný nalakovat TRAM jistě dokáže nalakovat i BUS či NÁKLAĎÁK a opačně, výroba by to nebyla - tyto současné součásti DPP nemají a dále by neměly vývoj atd., ale byly by, jako dosud, schopny z dodaných komponentů složit i zcela nové vozy - ať již pro účely samotného DPP či jiných svých zákazníků/dopravců či naopak výrobců těch vozidel s nedostatečnou vlastní kapacitou pro rychlé dodání nárazové objednávky).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Von: Třeba ty Nusle se daly bez problémů vyřešit během noci.
Olšiny jsou hlavně průserové u Alberta... Tam se hojně odbočuje vlevo, tramvaj začne brzdit kvůli OR a tak hodně aut vycítí možnost odbočit... Tam se taky asi dočkáme dobrých ran... Ono jinak celá Vršovická je výživná. Kde jsou ty časy, kdy se to za Otakarvou dalo kalit...
Osobně na těchto problémových místech bych bral OR 30 jako naprosté provozní minimum...
Olšiny jsou hlavně průserové u Alberta... Tam se hojně odbočuje vlevo, tramvaj začne brzdit kvůli OR a tak hodně aut vycítí možnost odbočit... Tam se taky asi dočkáme dobrých ran... Ono jinak celá Vršovická je výživná. Kde jsou ty časy, kdy se to za Otakarvou dalo kalit...
Osobně na těchto problémových místech bych bral OR 30 jako naprosté provozní minimum...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, já jsem taky kritik stavu TT a taky mi vadí různé rádoby opravy - flikovačky. Jen nevím, jak moc to házet na DP. Věřím tomu, že kdyby měl DP dost peněz od města, tak by opravoval více a lépe. A když už peníze na RTT náhodou jsou, tak to zabrzdí hromada požadavků kde koho, a když ani to ne, tak výběrové řízení.MM-Mikulovsky píše:9001 píše:Pepa: Spíš je k pláči s přístupem k tramvajovému svršku. Místo toho, aby se řešilo jak to úplně odstranit, tak bereme vítězství "jenom" 5 cm. Do Hostivař nejezdí 14T,15T a T3 přece jenom toho snese poměrně hodně.
Tramvaje nejsou symbolem rychlosti, ale přístupem a nárůstem OR to schytávají ještě více...
Přitom fakt nechápu, jak chtějí takhle pokračovat Hostivař měla být loni, letos už měla být V Olšinách. Evropská nebude. O Poděbradské se taky radši nemluví. Přitom z Olšin je už pěkná houpačka a jestli někdo potřebujete písek, skočte si na Vršovickou, tam je ho dost. Obloukem od Nuselské radnice k Paloučku už jezdím 30. A co jsem slyšel, tak Zlíchov a Zenklova nám bez OR taky moc dlouho nevydržely. Fakt nevím, co bude.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001 píše:Pepa: Spíš je k pláči s přístupem k tramvajovému svršku. Místo toho, aby se řešilo jak to úplně odstranit, tak bereme vítězství "jenom" 5 cm. Do Hostivař nejezdí 14T,15T a T3 přece jenom toho snese poměrně hodně.
Tramvaje nejsou symbolem rychlosti, ale přístupem a nárůstem OR to schytávají ještě více...
jó, tady také souhlasím - ovšem kéž by DP měl jen 20 dceřinovek, ale on (jak jsem upozornil v minulém příspěvku) má vlastnické vztahy propleteny tak, že přes jednu (100%) dceřinovku nově vlastní většinu (60%) jiné dceřinovky, v níž má ve svém majetku přímo menšinový (40%) podíl = musí být provázanost značně nepřehledná = neefektivní = výhodná pro ztrátu výnosů z činností!Bobik píše:Já spíš nechápu, proč má DPP 20 dceřinejch firem, vlastní traťováky a všichni dělaj to samý. Proč to není v jednom.MM-Mikulovsky píše:V TĚCHTO SOUVISLOSTECH FAKT NECHÁPU, KDE MÁ DP PRAHA PROBLÉM SI DĚLAT REKONSTRRUKCE TT SÁM - VLASTNÍMI SILAMI
Osobně by se mi líbilo to mít pod jednou jedinou - nejlépe nejstarší/nejznámější = Pražskou strojírnou, která by se dělila třeba na sekce:
- "výroba kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současná Praž. strojírna)
- "montáž a opravy kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současní svářeči "přímo" v DP Praha a.s. a v GTR-DP Praha s.r.o.)
- "montáž a rekonstrukce kolejových vozidel" (zejména současné TRAM dílny = lakovna, elektrikáři atd., jež by mohly využívat dodavatelství současné Pražské strojírny - jistě schopné výroby i částí či dokonce celých vozových skříní)