Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
scoffer
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 30.8.2005 9:54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od scoffer » 22.3.2012 15:19

Jeee tak davne doby si nepamatuju :) linej jo, ale zatim jeste jezdim mhd :)

Uživatelský avatar
Bába Foutéř
Šťoura
Příspěvky: 65
Registrován: 23.1.2007 19:25

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bába Foutéř » 22.3.2012 15:05

scoffer píše:Mozna by neskodilo myslet na operativni rizeni, nez myslet jak neco nejde... A nechat lidi behat po cely Palme.
Nějak lenivíme, což? Já ještě chodila ze Sokolovský přes závory pěšky k divadlu....

Uživatelský avatar
Bába Foutéř
Šťoura
Příspěvky: 65
Registrován: 23.1.2007 19:25

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bába Foutéř » 22.3.2012 15:02

trainzjohny píše:9001- Splítkou kačeny pravidelně jezdí a není s tím problém.
A T3M pokud vím s Barrandovem také nemají problém a smí tam....
Odkdy smí T3M na Barrandov? :o Jsem dost stará na takovýhle vtípky. To že tam smí jeden upravený sněhový pluh a jeden cvičný vůz (tuším 5572 a 5519) ještě tuhle množinu jaktěživa nezvětšilo...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 22.3.2012 14:53

9001- Splítkou kačeny pravidelně jezdí a není s tím problém.
A T3M pokud vím s Barrandovem také nemají problém a smí tam....

scoffer
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 30.8.2005 9:54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od scoffer » 22.3.2012 14:49

Mozna by neskodilo myslet na operativni rizeni, nez myslet jak neco nejde... A nechat lidi behat po cely Palme.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 22.3.2012 14:29

TJ: Ještě si zapoměl na splítku. + T3M a Barrandov...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 22.3.2012 14:18

MOp píše:Spise nez mimoradnost se jedna o pripadnou nemoznost vypravit na spojenou d10-d12 vozy T3M a KT(N) z Hloubetina.
KT(N) to zvládnou, pokud nebude řidič *** a neodrbe to na Flóře.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 22.3.2012 14:04

Spise nez mimoradnost se jedna o pripadnou nemoznost vypravit na spojenou d10-d12 vozy T3M a KT(N) z Hloubetina.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 22.3.2012 13:51

scoffer píše:Jestli je pravda s tou desitkou na Palmovce, tak to bude dost dementni. Nechapu proc se na Palme nebude prevlikat 10 za 12. S moznosti stridani ridicu, aby nemeli tak dlouhou jizdu.
Třeba proto, že se mimořádka na Slánské přenese za 2 hodiny až na Barrandov? Možná by neškodilo myslet.

scoffer
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 30.8.2005 9:54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od scoffer » 22.3.2012 9:07

Jestli je pravda s tou desitkou na Palmovce, tak to bude dost dementni. Nechapu proc se na Palme nebude prevlikat 10 za 12. S moznosti stridani ridicu, aby nemeli tak dlouhou jizdu.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 21.3.2012 20:46

MM-Mikulovsky píše:To je, ovšem šílený po týdnu opět měnit trasu (VJŘ, ZJŘ, naprogramování APEXU), když dnes (dva 2 dny před první změnou její trasy) v inkriminovaném místě chybí jen cca 1 m široký pás vrchní vrstvy asfaltu mezi pravou kolejnicí a obrubníkem vozovky!

PS: Ještě by mne zajímalo, proč podél této jednosměrné výluky byla vyvěšována/svěšována OR10 pomalu častěji než se mění ponožky (a rozhodně častěji než mění názory někteří naši politici)!
MMM: Vzhledem k tomu, že 31. začíná Zenklova a stejně se měněj řády v celý Praze je fakt jedno, jestli se 17 vrací 24., nebo 31.
A ohledně pomalé rychlosti: Samozřejmě proto, že probíhají práce pod povrchem v technologických tunelech. To budiž i důvodem výše zmíněného nevrácení 17 dříve, žádná nedodělaná asfaltová vrstva. Tedy bohužel zklamu, žádné spiknutí se nekoná. Možná by neškodilo uvědomit si, že lidé, co mají tyto věci na starosti jen tak zlovolně neškodí tramvajím a mají pro své konání nějaké důvody.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 21.3.2012 19:05

MM-Mikulovsky píše:Krom toho, že se naráží na chybějící slovo "provoz" (MHD), by mne zajímalo jak to vypadá s jednosměrnou uzávěrou podél ND. Co jsem ráno viděl, by to také dokázali do soboty dodělat a l.17 pustit o týden dřív i tudy!
martyn píše:Pořád platí, že jezdit by se tam mělo až od 31.3.
To je, ovšem šílený po týdnu opět měnit trasu (VJŘ, ZJŘ, naprogramování APEXU), když dnes (dva 2 dny před první změnou její trasy) v inkriminovaném místě chybí jen cca 1 m široký pás vrchní vrstvy asfaltu mezi pravou kolejnicí a obrubníkem vozovky!

PS: Ještě by mne zajímalo, proč podél této jednosměrné výluky byla vyvěšována/svěšována OR10 pomalu častěji než se mění ponožky (a rozhodně častěji než mění názory někteří naši politici)!

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martyn » 20.3.2012 22:29

Neměla by to být průjezdní konečná...

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Polaanek » 20.3.2012 21:55

Ta d-10 tedy bude mít výstupní (a manipulační) v Sokolovské, nebo bude na Palmovce polookružně?
V případě výstupní je to dost daleko na ostatní zastávky.
martyn píše:Však už je výluka za dveřmi. Od 31.3. d-10 zkrácena na Palmovku (proti dvanáctce), d-24 a 25 v KT8 na Bulovku, pětapadesátka na Vysočanskou. V prodloužených květnových víkendech bude zavřený celý úsek z Palmovky až na Stírku.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martyn » 20.3.2012 21:37

Tady odklony: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/kratk ... 31-3-2012/

Odpovědět