Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
modranska 36h vyluka bude o vikendu - opravi se lom mezi konem a belarii a dalsi zavady podlehajici zaruce.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tuším dobře, že v bezvýlukovém období mezi nábřežím a Zenklovou by se mohl opravit lom na Modřanské trati? Zastávky NAD už jsou na místě.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Však už je výluka za dveřmi. Od 31.3. d-10 zkrácena na Palmovku (proti dvanáctce), d-24 a 25 v KT8 na Bulovku, pětapadesátka na Vysočanskou. V prodloužených květnových víkendech bude zavřený celý úsek z Palmovky až na Stírku.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V dopoledních hodinách se u Stírky vyskytovali svářeči a trať od Bulovky nahoru na Stírku vypadá už jak umělecký dílo co tam je všude malůvek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zánět spojivek hrozí jen při delším zírání pěkně zblízka, od UV záření. Hlavní důvod je, kromě toho závětří, aby neoslňovali.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jednak závětří, aby to nelítalo kolem, ale hlavním důvodem bude ochrana zraku okolních lidí. Přece jen proč by podnik rozdával zdarma poukázky na zánět spojivek.Encore píše:Nikdy jsem tomu nevěnoval nějakou extra pozornost, ale dneska jsem na Vltavský viděl pracovat svářeče a při svařování používají takové štíty do Véčka, které si postaví na svařovanou kolej. Viděl jsem je teda už mockrát, ale dneska jsem čekal na tramvaj a přemýšlel...
Na co ty štíty používají?
Je to kvůli lidem okolo, aby na vytažený oblouk bylo vidět co nejmíň? Nebo je snad červeno-bílej štít na kolejích vidět víc, než člověk v oranžový vestě, kterýmu mezi nohama jiskří svařování? Nebo to funguje jako závětří, aby vítr nefoukal odletující částečky na svařovače? Případně má obsluha radši soukromí?:D Víc důvodů mě nenapadlo, pak přijela tramvaj
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nikdy jsem tomu nevěnoval nějakou extra pozornost, ale dneska jsem na Vltavský viděl pracovat svářeče a při svařování používají takové štíty do Véčka, které si postaví na svařovanou kolej. Viděl jsem je teda už mockrát, ale dneska jsem čekal na tramvaj a přemýšlel...
Na co ty štíty používají?
Je to kvůli lidem okolo, aby na vytažený oblouk bylo vidět co nejmíň? Nebo je snad červeno-bílej štít na kolejích vidět víc, než člověk v oranžový vestě, kterýmu mezi nohama jiskří svařování? Nebo to funguje jako závětří, aby vítr nefoukal odletující částečky na svařovače? Případně má obsluha radši soukromí?
:D Víc důvodů mě nenapadlo, pak přijela tramvaj ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Na co ty štíty používají?
Je to kvůli lidem okolo, aby na vytažený oblouk bylo vidět co nejmíň? Nebo je snad červeno-bílej štít na kolejích vidět víc, než člověk v oranžový vestě, kterýmu mezi nohama jiskří svařování? Nebo to funguje jako závětří, aby vítr nefoukal odletující částečky na svařovače? Případně má obsluha radši soukromí?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
fotoprůjezd východní částí nábř. kpt. Jaroše
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr ... 12/120315/
flastrování v jičínské http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
předlažba před Orionkou
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr ... 12/120315/
flastrování v jičínské http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
předlažba před Orionkou
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já nemám problém zastavit lidem na přechodu, takže proč bych jim zastavit neměl.
Jenom jsem napsal, svůj poznatek, že všichni měli mozek a pochopili, že nemá cenu si nic vynucovat, protože zdraví je jenom jedno.
Jenom jsem napsal, svůj poznatek, že všichni měli mozek a pochopili, že nemá cenu si nic vynucovat, protože zdraví je jenom jedno.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak jsem přečetl celou stránku a připadám si jak ve společenské místnosti Domova důchodců.
Ale co ty REKONSTRUKCE A OPRAVY TT ???
Ale co ty REKONSTRUKCE A OPRAVY TT ???
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
chválíš je? a zastavil bys jim?
já si na nikom nechci nic brát. 'jen' chci, aby se lidi i tady naučili větší slušnosti. jinde to jde.
k násilí rozhodně nevybízím, proto jsou mašíni doopravdy špatný příklad.
já si na nikom nechci nic brát. 'jen' chci, aby se lidi i tady naučili větší slušnosti. jinde to jde.
k násilí rozhodně nevybízím, proto jsou mašíni doopravdy špatný příklad.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pawel: Chodce z Vypichu chválím. Je vidět, že mají mozek a dochází jim, že 1,5 tuny železa vs. člověk má jasného vítěze. Co si vezmeš na tom řidiči, když budeš na vozíku a nebo pod drnem... Nic.
Zrovna Hus nevím jestli je dobrý příklad. Jak taky dopadl za prosazování svého. Čech bych osobně řekl, shrbený nikdy nebyl, jenom neměl odvahu jít slovy proti zbrani. Až na pár vyjímek, ale Mašiny tu radši otevírat nebudu a nevím jestli to byla zrovna ta správná cesta. Násili plodí jenom násilí. V každé společnosti jsou typy co lezou režimu do zádi, pak další co se vezou na vlně a vydělávají a třetí kteří pokorně sledují co se děje a přežívají. A je úplně jedno jestli to je Francouz, Němec a nebo Čech.
Zrovna Hus nevím jestli je dobrý příklad. Jak taky dopadl za prosazování svého. Čech bych osobně řekl, shrbený nikdy nebyl, jenom neměl odvahu jít slovy proti zbrani. Až na pár vyjímek, ale Mašiny tu radši otevírat nebudu a nevím jestli to byla zrovna ta správná cesta. Násili plodí jenom násilí. V každé společnosti jsou typy co lezou režimu do zádi, pak další co se vezou na vlně a vydělávají a třetí kteří pokorně sledují co se děje a přežívají. A je úplně jedno jestli to je Francouz, Němec a nebo Čech.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
zase jsme u zlého a horšího. s tímhle přístupem se bude objíždět a nezastavovat pořád a nezmění se nic. osobně jako řidič zastavuju a stejně dávám jako chodec řidiči najevo, že budu přecházet. jedině pak řidič skutečně zastaví. nedávno jsem pozoroval, jak na vypichu zc stojí dav na perónu, auta jezdí, a nejen že žádný řidič nezastaví, ale ani si žádný z chodců netroufne vylézt na přechod. s tímhle chodcovským pasivním přístupem si řidiči na zastavování těžko kdy zvyknou.gabuliatko píše:V Praze zastavíš před přechodem a jiný Tě objede a sejme přecházejícího. Bez toho konce vidím denodenně. Děkuji, nemám zájem.pawel píše:o nedání přednosti chodci na nesignalizovaném přechodu se raději ani nerozepisuju
9001: jistě, jsou věci, se kterými se člověk smíří. ale někdy je potřeba se nesmířit a bojovat. proto na staroměstském náměstí stojí socha husa, a ne pasivního přizpůsobivého archetypu čecha, který se sklonil před nacisty, komunistickými zvěrstvy let padesátých, normalizačním reálným socialismem a divokým kapitalismem doby porevoluční.
dobrou noc..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V Praze zastavíš před přechodem a jiný Tě objede a sejme přecházejícího. Bez toho konce vidím denodenně. Děkuji, nemám zájem.pawel píše:o nedání přednosti chodci na nesignalizovaném přechodu se raději ani nerozepisuju