Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 20.3.2012 21:36

modranska 36h vyluka bude o vikendu - opravi se lom mezi konem a belarii a dalsi zavady podlehajici zaruce.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 20.3.2012 21:34

Tuším dobře, že v bezvýlukovém období mezi nábřežím a Zenklovou by se mohl opravit lom na Modřanské trati? Zastávky NAD už jsou na místě.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martyn » 20.3.2012 21:31

Však už je výluka za dveřmi. Od 31.3. d-10 zkrácena na Palmovku (proti dvanáctce), d-24 a 25 v KT8 na Bulovku, pětapadesátka na Vysočanskou. V prodloužených květnových víkendech bude zavřený celý úsek z Palmovky až na Stírku.

HOnzula
Uživatel
Příspěvky: 194
Registrován: 23.9.2010 16:53

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od HOnzula » 20.3.2012 16:08

V dopoledních hodinách se u Stírky vyskytovali svářeči a trať od Bulovky nahoru na Stírku vypadá už jak umělecký dílo co tam je všude malůvek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Encore » 19.3.2012 22:57

Děkuji :-)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 19.3.2012 22:46

Zánět spojivek hrozí jen při delším zírání pěkně zblízka, od UV záření. Hlavní důvod je, kromě toho závětří, aby neoslňovali.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 7080 » 19.3.2012 22:31

Encore píše:Nikdy jsem tomu nevěnoval nějakou extra pozornost, ale dneska jsem na Vltavský viděl pracovat svářeče a při svařování používají takové štíty do Véčka, které si postaví na svařovanou kolej. Viděl jsem je teda už mockrát, ale dneska jsem čekal na tramvaj a přemýšlel...
Na co ty štíty používají?
Je to kvůli lidem okolo, aby na vytažený oblouk bylo vidět co nejmíň? Nebo je snad červeno-bílej štít na kolejích vidět víc, než člověk v oranžový vestě, kterýmu mezi nohama jiskří svařování? Nebo to funguje jako závětří, aby vítr nefoukal odletující částečky na svařovače? Případně má obsluha radši soukromí? :D:D Víc důvodů mě nenapadlo, pak přijela tramvaj :D
Jednak závětří, aby to nelítalo kolem, ale hlavním důvodem bude ochrana zraku okolních lidí. Přece jen proč by podnik rozdával zdarma poukázky na zánět spojivek.

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Encore » 19.3.2012 22:12

Nikdy jsem tomu nevěnoval nějakou extra pozornost, ale dneska jsem na Vltavský viděl pracovat svářeče a při svařování používají takové štíty do Véčka, které si postaví na svařovanou kolej. Viděl jsem je teda už mockrát, ale dneska jsem čekal na tramvaj a přemýšlel...
Na co ty štíty používají?
Je to kvůli lidem okolo, aby na vytažený oblouk bylo vidět co nejmíň? Nebo je snad červeno-bílej štít na kolejích vidět víc, než člověk v oranžový vestě, kterýmu mezi nohama jiskří svařování? Nebo to funguje jako závětří, aby vítr nefoukal odletující částečky na svařovače? Případně má obsluha radši soukromí? :D:D Víc důvodů mě nenapadlo, pak přijela tramvaj :D

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 15.3.2012 17:24

fotoprůjezd východní částí nábř. kpt. Jaroše
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr ... 12/120315/

flastrování v jičínské http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html

předlažba před Orionkou
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 15.3.2012 9:54

Já nemám problém zastavit lidem na přechodu, takže proč bych jim zastavit neměl.

Jenom jsem napsal, svůj poznatek, že všichni měli mozek a pochopili, že nemá cenu si nic vynucovat, protože zdraví je jenom jedno.

Tatík
Uživatel
Příspěvky: 133
Registrován: 19.12.2006 9:08

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Tatík » 15.3.2012 9:42

Tak jsem přečetl celou stránku a připadám si jak ve společenské místnosti Domova důchodců.
Ale co ty REKONSTRUKCE A OPRAVY TT ???

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 15.3.2012 0:06

chválíš je? a zastavil bys jim?
já si na nikom nechci nic brát. 'jen' chci, aby se lidi i tady naučili větší slušnosti. jinde to jde.
k násilí rozhodně nevybízím, proto jsou mašíni doopravdy špatný příklad.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 14.3.2012 23:54

pawel: Chodce z Vypichu chválím. Je vidět, že mají mozek a dochází jim, že 1,5 tuny železa vs. člověk má jasného vítěze. Co si vezmeš na tom řidiči, když budeš na vozíku a nebo pod drnem... Nic.

Zrovna Hus nevím jestli je dobrý příklad. Jak taky dopadl za prosazování svého. Čech bych osobně řekl, shrbený nikdy nebyl, jenom neměl odvahu jít slovy proti zbrani. Až na pár vyjímek, ale Mašiny tu radši otevírat nebudu a nevím jestli to byla zrovna ta správná cesta. Násili plodí jenom násilí. V každé společnosti jsou typy co lezou režimu do zádi, pak další co se vezou na vlně a vydělávají a třetí kteří pokorně sledují co se děje a přežívají. A je úplně jedno jestli to je Francouz, Němec a nebo Čech.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 14.3.2012 23:27

gabuliatko píše:
pawel píše:o nedání přednosti chodci na nesignalizovaném přechodu se raději ani nerozepisuju
V Praze zastavíš před přechodem a jiný Tě objede a sejme přecházejícího. Bez toho konce vidím denodenně. Děkuji, nemám zájem.
zase jsme u zlého a horšího. s tímhle přístupem se bude objíždět a nezastavovat pořád a nezmění se nic. osobně jako řidič zastavuju a stejně dávám jako chodec řidiči najevo, že budu přecházet. jedině pak řidič skutečně zastaví. nedávno jsem pozoroval, jak na vypichu zc stojí dav na perónu, auta jezdí, a nejen že žádný řidič nezastaví, ale ani si žádný z chodců netroufne vylézt na přechod. s tímhle chodcovským pasivním přístupem si řidiči na zastavování těžko kdy zvyknou.

9001: jistě, jsou věci, se kterými se člověk smíří. ale někdy je potřeba se nesmířit a bojovat. proto na staroměstském náměstí stojí socha husa, a ne pasivního přizpůsobivého archetypu čecha, který se sklonil před nacisty, komunistickými zvěrstvy let padesátých, normalizačním reálným socialismem a divokým kapitalismem doby porevoluční.

dobrou noc..

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 14.3.2012 23:03

pawel píše:o nedání přednosti chodci na nesignalizovaném přechodu se raději ani nerozepisuju
V Praze zastavíš před přechodem a jiný Tě objede a sejme přecházejícího. Bez toho konce vidím denodenně. Děkuji, nemám zájem.

Odpovědět