Z ulice "Pod Kralovkou" bych tipoval, ze je to nekde pobliz Malovanky, ale tam ta tramvaj nemirila ani velice zhruba, jedine ze by na Prasnem moste dala zpatecku...
Diky za vysvetleni.
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Jak vidím problém je tady v tom, že ty jediný si byl schopný reagovat normálně. Toho hold jeden nejmenovaný schopný není.Absolut píše:Pánové, prosím, využijte pro tyhle debaty soukromé zprávy nebo hospodu.
Trapné výlevy ?9001 píše:Demon Mohl by sis odpustit svoje výlevy? Fakt jsou dost trapné..
To je přece jasný.Absolut píše:Nějak jsem nepochopil, proč pan MOp duplicitně zopakoval moji informaci.
Protože jste ji nejspíš oba začali psát v 13:07, ale pan MOp si zřejmě každé písmenko lépe vychutnával, a proto ji psal déleAbsolut píše:Nějak jsem nepochopil, proč pan MOp duplicitně zopakoval moji informaci.
Kde to v tom Brně končilo na druhé straně? Nebyli tam dva řidiči furt - tak jako před pár lety při výluce Ďáblic (kvůli výstavbě metra do Letňan), kdy v Praze jezdili dvě spojené KT8 Střelničná - Ládví (samozřejmě tady přehazovali po třech zastávkách na obou koncích a navíc jistě nestahovali PTG - 600V mezi vozy nepřechází)?Isidor píše:Teoreticky by pro urychlení obratu šlo obsadit obě kabiny v koncovém úseku dvěma řidiči (jako obratové čety u metra), ale pro několikaměsíční výluku je to samozřejmě blbost. Příklad použití v Brně: http://www.youtube.com/watch?v=A3YCWhPaBucMOp píše:Jenomže ona jen ta samotná změna stanoviště trvá 2-3 minuty. No a za zbývající 1-2 minuty se opravdu nedostaneš od přejezdu u vozovny Motol do Motola a zpět!
Vestavěný přejezd (úvraťová propojovací výhybka) u vozovny Motol je za zastávkou ZC - těsně před odbočením vlevo do horních vjezdových vrat vozovny a běžně pojížděná jako sjezdová (čili v běžném provozu ZC i DC "naštěstí" – v přímém směru povolených 30km/h)johndj píše:Myslim, ze by se tam jezdit po 4 minutach jezdit dalo. Tramvaj by prijela na Motol,vysadila cestujici, ridic by presel na druhe stanoviste, mezitim by cestujici zase nastoupili, a odjel by smerem centrum s tim, ze by u vozovny prejel. Trochu mi to reseni pripomina metro. Jenom uznavam, ze by to mozna bylo chvilema maso na ostruvku, ale proc tedy neumoznit nastup z druhe strany, tedy z koleji. KTcka prece maji dvere na obou stranach. 4 minuty na zajeti obrat zas neni tak malo casu, ne?MOp píše:Prejezd je u vozovny Motol, nikoliv v Motole. Nedalo by se jezdit ve 4 minutovem intervalu.
Teoreticky by pro urychlení obratu šlo obsadit obě kabiny v koncovém úseku dvěma řidiči (jako obratové čety u metra), ale pro několikaměsíční výluku je to samozřejmě blbost. Příklad použití v Brně: http://www.youtube.com/watch?v=A3YCWhPaBucMOp píše:Jenomže ona jen ta samotná změna stanoviště trvá 2-3 minuty. No a za zbývající 1-2 minuty se opravdu nedostaneš od přejezdu u vozovny Motol do Motola a zpět!